Σάββατο 30 Δεκεμβρίου 2023

Αστέρι!

 

   Καλησπέρα σας! 

   Χρόνια Πολλά!

Σας παρουσιάζω το δικό μου αστέρι,από την συμμετοχή μου στην ανταλλαγή του Ελληνικού σύλλογου patchwork,με θέμα: ΑΣΤΕΡΙ. Οτιδήποτε κι αν φτιάξουμε να περιλαμβάνει ένα αστέρι ή και περισσοτέρα στο έργο μας!

Έπειτα από αρκετή σκέψη,αποφάσισα να φτιάξω ένα ράνερ με δύο χριστουγεννιάτικα  δέντρα,που τα ενώνει ένα λαμπερό αστέρι!


Που γύρω από αυτό το στολίζει ένα διακοσμητικό πλακέ,για περισοτέρη λάμψη....


......καθώς,επίσης διακοσμούν και τα δεντράκια διάφορες,χρυσές κορδέλες [ως ελάχιστες πινελιές σε quilting]


......στην γυροβολιά του,το πλαισιώνει ρέλι,που είναι το ίδιο από την φάσα που περιβάλει τα δεντράκια.....


Εδώ η πίσω όψη του....


....είναι ένα σχέδιο που προσωπικά το έχω αγαπήσει και είναι η τρίτη φορά,που επέλεξα να το φτιάξω, μπορείτε να πατήσετε τον σύνδεσμο,να δείτε σε παλαιοτέρη ανάρτηση μου [εδώ]..... τα υλικά που χρησιμοποίησα....


Τις παρακάτω φωτογραφίες είναι το  όμορφο αστέρι,που παρέλαβα από το ταίρι μου,ήρθε και φωτίσε το σπιτικό μου,με την λαμπερή του λάμψη!


Να επισημάνω,στην πίσω πλευρά η δημιουργός τοποθέτησε ένα ενυπογράφο αστέρι,κεντημένο με τα χρυσά της χεράκια!


Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για όλα γλυκιά μου Θεσσαλονικιά,καθώς,κι όλους τους συντελεστές που διοργανώσαν αυτή την τόσο επιτυχημένη ανταλλαγή και του χρόνου να είμαστε καλά με υγεία!



ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ





















2 σχόλια:

  1. Καλημέρα και χρόνια πολλά!!!
    Πανέμορφο το γιορτινό σου ράνερ, όπως και το αστέρι που έλαβες! Πολύ ωραία αυτή η ανταλλαγή που κάνατε!
    Εύχομαι υγεία και αγάπη να σου φέρει ο νέος χρόνος!
    Καλή Πρωτοχρονιά!!!
    Μαριάννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά!
      Σας ευχαριστώ πολύ,για τα καλά σας λόγια να είσαστε καλά!
      Με το καλό να υποδεχθούμε το νέο έτος,με υγεία και αγάπη!

      Διαγραφή