Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2016

ΡΟΜ - Σεπτεμβρίου

  Με το καλωσόρισμα του δευτέρου μήνα του φθινόπωρου,θα σας παρουσιάσω το πρόζεκτ του Σεπτεμβρίου,που ήταν να ράψουμε ένα καλαθάκι!Που μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε βάζοντας μέσα μικρά αντικείμενα,το κέντημα μας,το πλεκτό μας,τα είδη μακιγιάζ ή ακόμη και να το στολίσουμε.Προσωπικά,έβαλα μέσα τα είδη ραπτικής που χρησιμοποιώ όταν ράβω,για να τα έχω όλα κοντά μου και όχι εδώ και εκεί.


Αφού μου έμεινε λίγο ύφασμα,άρπαξα την ευκαιρία και έφτιαξα ένα επιτραπέζιο κάλλημα της ραπτομηχανής,με τρεις θήκες μπροστά ώστε να βάζω τα απαραίτητα εργαλεία εν ώρα εργασίας.



Τα απαλά χρώματα του υφάσματος,σε συνδυασμό με το έντονο πορτοκαλί ,ομορφαίνουν λίγο τον μικρό μου χώρο,ώστε να μου ανεβάζουν την διάθεση για περισσότερη δημιουργία και έμπνευση.


Αυτή ήταν η συμμετοχή μου,στο πρόζεκτ Σεπτεμβρίου,στην ομάδα ραπτικής στο facebook,που τα κορίτσια αποφάσισαν να ράψουμε ένα καλαθάκι,σε ότι σχέδιο και σχήμα ήθελε η κάθε μία.
Αν θέλετε δείτε τις όμορφες δημιουργίες των κοριτσιών που συμμετέχαν στο ΡΟΜ - Σεπτεμβρίου [ράβουμε όλες μαζί].

Επίσης θέλω να σας ευχαριστήσω για την επίσκεψη σας στο σπιτάκι μου και τα όμορφα σχόλια που μου αφήνετε,να είσαστε πάντα καλά και να περνάτε όμορφα και δημιουργικά με ότι αγαπάτε!!!

Καλό και ευλογημένο μήνα!!!!

3 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφες δημιουργίες και ευχάριστα χρώματα .. μπράβο !!
    Καλό μήνα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το ράψιμο είναι η δευτερη μεγαλη μου αγαπη..είναι αλήθεια ορι μιαοεργώση χρειαζεται και εσύ Μαρία μου την ταχτοποιησες πολύ ωραια με την θηκη και το καλαθακι σου.. να περνας ομορφα οτι και να κανεις ...καλο σου μηνα ... φιλακιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή