Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2017

Ασπροκέντητες μαξιλαροθήκες

Ένα ζευγάρι μαξιλαροθήκες,με ασπροκέντημα,τελείωσα αυτές τις μέρες. Αυτό το τόσο καθημερινό λευκό είδος,που παίζει καθοριστικό ρόλο στη διακόσμηση του κρεβατιού και συνδυάζεται κάλλιστα και με απλά λευκά σεντόνια.




Φινετσάτο μοτίβο,πάνω σ'ένα κοφτό κλαδί αγκαλιάζει τρεις ανθισμένες μαργαρίτες,έτοιμες να σκορπίσουν τ'άρωμα τους,μέσα στην γλυκιά αγκάλη του όνειρου.




Η ρομαντική τους εμφάνιση ολοκληρώνεται με λεπτό,απλό,αζούρ και με μία κομψή ,δαντελένια μπορντούρα.




Σας εύχομαι να περάσετε μία όμορφη,δημιουργική εβδομάδα!!!!




5 σχόλια:

  1. Αρχοντικά μαξιλάρια Μαρία μου.
    Μου αρέσουν πάρα πολύ κι όποτε μπορώ στολιζω και τα δικά μου.
    Καλή εβδομάδα.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα μαξιλάρια σου είναι υπέροχα!!!!! Λατρεύω τις μέρες που ασχολούμαι στο σπίτι μου με το ασπροκέντημα και το στολίζω. Δίνει ομορφιά, φινέτσα και προσωπικότητα στο χώρο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή εβδομάδα Μαρία μου !!Παρά το γεγονός ότι δεν ασχολούμαι με το κέντημα , έχω πολλά σεντόνια και μαξιλάρια από τη μαμά μου και τα τιμ'ω δεόντως !!
    Θαυμάσιο το έργο σου !!Την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι πιο αρχοντικό από το λευκό;
    Υπέροχες οι μαξιλαροθήκες σου.
    Χαίρομαι να βλέπω πως κάποιες αγαπούν ακόμη τα λευκά, όπως κι εγώ.
    Το χειμώνα με τις παπλωματοθήκες δεν χρησιμοποιώ πανωσέντονα, το καλοκαίρι όμως στρώνω τα κοφτά λευκά μου, φτιαγμένα από τα χέρια της χρυσοχέρας της μαμάς μου.
    Όταν παντρεύτηκα μου έφτιαξε δύο μαξιλάρια που τα έντυσε με σατέν ύφασμα, ροζ από τη μια μεριά και γαλάζιο από την άλλη, έτσι ώστε να φαίνονται τα κοφτά της λευκής μαξιλαροθήκης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μου αρέσει πραγματικά το blog σας και μοιράσατε την ιδέα πραγματικά καλά. Και πολύ όμορφα ευχάριστη διαβάσετε! ευχαριστώ που το μοιράστηκες.
    ตารางคะแนน

    ΑπάντησηΔιαγραφή