Δευτέρα 9 Μαρτίου 2020

Βρεφικό σετάκι.......



Καλησπέρα σας!
Σ'αυτή την ανάρτηση[πατήστε εδώ],σας είχα παρουσιάσει το σεντονάκι με την μαξιλαροθήκη του,έχουμε αρκετές μέρες που ολοκληρώθηκε και το παπλωματάκι του,αλλά με τούτα και με εκείνα δεν σας το έχω δείξει ακόμη,επί την ευκαιρία ιδού άλλο ένα έργο μου,που  αυτοσχεδίασα με διαφορές τεχνικές......


.....βελονιά κορδονέτο,patchwork,ανεβατή βελονιά,γαζάκι και πλακέ.....


....στο τελείωμα του ολοκληρώνεται μ'ένα έτοιμο,διακοσμητικό ρέλι.....


....τα χρώματα του λευκό και γαλάζιο,τα υφάσματα του βαμβακερά,ιδανικά για μωρά καθώς επίσης και η βάτα του,που μου είχε απομείνει από την εργασία μου,το πάπλωμα ημερολόγιο [εδώ].....


....να σημειώσω ότι αξίζει να επενδύσουμε τα υλικά μας σε άριστη ποιότητα,πιστέψτε με τ'αποτελέσμα είναι μοναδικό και όχι μόνο....

Καλή εβδομάδα με όμορφες δημιουργικές στιγμές!

2 σχόλια:

  1. Μένω με ανοιχτό το στόμα και πως το βρίσκω πολύ δύσκολο, συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν γνωρίζεις ραπτομηχανή,γλυκιά μου αχτίδουλα,είναι παιχνιδάκι,σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια!!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή