Παρασκευή 8 Μαΐου 2020

Ένα μικρό καπέλο



                                                           Μ'ένα μικρό καπέλο
                                                           αλλάζω όπως θέλω
                                                           γίνομαι αστροναύτης,
                                                           στο τσίρκο ακροβάτης.


Ποτέ μου μέχρι σήμερα δεν είχα σκεφτεί ούτε καν φανταστεί ότι κάποια μέρα,θα έραβα καπέλο,να που μου ήρθε η αυθόρμητη στιγμή.....να δοκιμάσω......αφού συγκέντρωσα τα υλικά,από το απόθεμα μου,ξεκίνησα.....τελικά,η όλη διαδικασία είναι παιχνιδάκι....


Στην παραπάνω φωτογραφία,βλέπεται δύο καπέλα,κι όμως είναι ένα,το λευκό είναι το εσωτερικό μέρος του,από το ελάχιστο,εμπριμέ  ύφασμα που μου έμεινε του έραψα δύο λουράκια,να σημειώσω το εξωτερικό μέρος,σιδέρωσα αυτοκόλλητη καρίνα,για να στέκεται καλύτερα.
Τα τρίγωνα,είναι τριγωνικές σαλιάρες,που τις έκοψα με βάση το δείγμα που είχα συν ένα πόντο,γύρω - γύρω.


Την κορυφή του καπέλου,έραψα ένα κουμπάκι για περισσότερη τσαχπινιά!
Ειλικρινά φίλοι μου,είναι αγαλλίαση και σκέτη απόλαυση ,να φτιάχνεις  πραγματάκια για μωρά!


Ένα μικρό καπέλο 
φοράω κάθε μέρα.
Τον κόσμο όλο γνωρίζω
κι ακόμη παραπέρα.



Ελπίζω να σας αρέσει όσο κι εμένα,κι όταν σας έρχεται αγαπημένοι μου φίλοι,η στιγμή της έμπνευσης μην διστάσετε....απλά,να τολμήσετε.
Σας εύχομαι να έχετε μία όμορφη και δημιουργική μέρα!

Χριστός Ανέστη!









5 σχόλια:

  1. Είσαι χρυσοχέρα και επειδή δεν το έχω με το ράψιμο θαυμάζω κάθε τι που φτιάχνεται έτσι.
    Πολύ όμορφα και για ψυχούλες αγγελούδια.
    Το φόντο του μπλογκ σου μου είναι αγαπητό. Σε μια άλλη πλατφόρμα το είχα σε δικό μου μπλογκ που τώρα έχει σβήσει. Το αγαπώ πολύ
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Άννα μου,για τα καλά σου λόγια,να είσαι πάντα καλά!
      Όσο για το φόντο μόλις τον ανακάλυψα με μάγεψε από την ομορφιά των πεταλούδων!
      Καλό ξημέρωμα,γλυκιά μου! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Τι χαριτωμένο το καπελάκι που έφτιαξες!!!!
    Και αυτού του τύπο τις σαλιέρες κάπου τις είχα δεί και μου άρεσαν, αλλά η εγγονούλα μου δεν φοράει πιά!
    Όπως λές, μου αρέσει κι εμένα πολύ να ράβω ειδικά για την μικρούλα μας, παρ'όλο που κάνω του κεφαλιού μου, αφού δεν έκανα ποτέ μαθήματα ραπτικής, και σήμερα της έραψα δύο φουστίτσες και μία τσαντούλα!!!!
    'Εραψα και οκτώ μάσκες για την κόρη μου και τον γαμπρό μου...ελπίζω να τους βολέψουν!
    Καλό ξημέρωμα και καλό Σαββατοκύριακο, Μαρία μου! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με γεια της τα ρουχαλάκια της εγγονούλας σου Μαριάννα μου κι εύχομαι πρώτα ο Θεός να της φτιάξει και το νυφικό,όπως λέμε εδώ στον τόπο μας! Όντως είναι ξεσηκωμός να φτιάχνεις πραγματάκια για τα εγγόνια,σε νοιώθω διότι το βιώνω με τον εγγονό μου! Χαίρομαι που μαθαίνω ότι ασχολείσαι και με την ραπτική,δεν έχει σημασία αν παρακολουθήσες μαθήματα ή όχι αλλά η διάθεση και η θέληση! Μπράβο σου! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρία έχεις δίκιο! Εχω ράψει πολλά παιδικά πραγματάκια κυρίως για τ' ανηψάκια μου. Φουστανάκια, καπέλα, σαλιάρες, παπιγιόν, παπλωματάκια και κάτι το μαγικό συμβαίνει όταν ολοκληρώνω τις κατασκευές μου! Αυτές οι τόσο μικρές διαστάσεις κρύβουν μέσα τους τη μεγάλη δύναμη της ζωής! Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή