Σάββατο 2 Μαΐου 2020

Μάσκες πρόσωπου


Χριστός Ανέστη!

Τα νέα μέτρα που δόθηκαν από την δευτέρα 4 Μάιου,μου θύμισαν την αρχή του έτους 2018 που μας επιβάλαν να πληρώνουμε την πλαστική σακούλα, και ξεκινήσαμε να φτιάχνουμε υφασμάτινες τσάντες, για να μεταφέρουμε τα πράγματα μας από το σούπερ μάρκετ.Τότε είμαστε πολύ ποιο καλύτερα από τώρα,διότι είμαστε ελεύθεροι και δεν επικρατούσε ο φόβος και η ανασφάλεια να βγεις και να περπατήσεις στο δρόμο,τώρα και για μία βόλτα να πας το σκέφτεσαι αφού πρέπει πρώτα να ενημερώσεις το σύστημα και δεν είναι μόνο αυτό,αλλά με την σκέψη, μην τυχόν και κολλήσεις από κάπου....τέλος πάντων....αφού μας ελευθερώνουν...πάλι με μέτρο....με την προϋπόθεση να φοράμε την μάσκα.....αλλιώς.... το πρόσημο....
Έτσι,σήμερα κάθισα στην μηχανή μου και έφτιαξα τις μάσκες για όλη την οικογένεια και όχι μόνο....


...από ότι βλέπεται δεν είναι μόνο μία ή δύο,αλλά αρκετές....χρησιμοποιήσα βαμβακερά υφάσματα που πλένονται σε πολύ ψηλές θερμοκρασίες και αποστειρώνονται...στην πίσω όψη της έχω αφήσει θήκη για φίλτρο...


...έπειτα από ερεύνα στο διαδίκτυο,επέλεξα αυτό το σχέδιο,γιατί κατά την άποψη μου,είναι ποιο πρακτικό και εφαρμόζεται καλύτερα στα περισσότερα σχήματα προσώπων.

Σας εύχομαι να περάσετε μία όμορφη και ευλογημένη Κυριακή!

Ο Θεός μαζί μας και όλα να πάνε καλά ,αγαπημένοι μου φίλοι!

Καλό βράδυ!!!




9 σχόλια:

  1. Αληθώς ο Κύριος!
    Πολύ ωραίες οι μάσκες σου Μαρία μου! Κι εγώ, παρ'όλο που έχω ράψει αρκετές, σε διαφορετικά σχέδια, θέλω να στείλω μερικές και στα παιδιά μου. Μπορείς να μου δώσεις το πατρόν που χρησιμοποίησες, να μου το στείλεις στο email μου?
    Καλό ξημέρωμα και καλή Κυριακή΄!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστός Ανέστη,Μαριάννα μου!
      Τις τέσσερις πρώτες που έφτιαξα χρησιμοποιήσα μία κόλλα χαρτί Α4,μου έπεφταν λίγο μικρές για τους άντρες,κατόπιν ακολούθησα τις οδηγίες της Μάνιας {https://www.youtube.com/watch?v=TUGnGMELBCY},αλλά δεν έβαλα το συρμάτακι,διότι το θεωρούσα περιττό.Καλή επιτυχία και καλή συνεχεία! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Αληθώς Ανέστη φίλη μου. Αν δεν κάνεις εσύ μάσκες ποιός θα φτιάξει; Σήμερα το σκεπτόμουν είναι αλήθεια να το..προσπαθήσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχτίδουλα μου,είναι παιχνιδάκι....τι να κάνουμε εδώ που έχουμε φτάσει για μία οικογένεια είναι περιττή δαπάνη αφού όλα είναι δύσκολα,καλά να είμαστε και ο Θεός μαζί μας!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. καλημερα Μαρια μου
    καλο μηνα
    υπεροχες οι μασκες σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αληθως Ανεστη Μαρία μου και πολύ καλα έκανες και εραψες τις μασκούλες σας.. το ιδιο είχα κανει και γω πριν λίγες μερες..αφού πρεπει να προφυλαχτούμε και να προφυλάξουμε ..
    Πολύ όμορφα ειναι και τα στεφανακια που έφτιαξες για τον Μάιο..
    Ναι τυχερη εισαι Μαρία μου αφου μενεις εκτος πολης...η φύση εκει είναι ποιο κοντα στους ανθρώπους...
    Να είσαι καλά και να έχεις ενα ευλογημενο μηνα φιλη μου καλο σου βραδυ.. φιλια..!! 🌺🌻🌼🌷

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέχασα να σου πως μου άρεσε πάρα πολύ το πλαινό σου με τις πεταλούδες..πως το λένε φόντο;..

      Διαγραφή
    2. Ρούλα μου,το θέμα του φόντου είναι πεταλούδες,σου βάζω τον σύνδεσμο για περισσότερες επιλογές:
      https://vintagemadeforyou.blogspot.com/
      Φιλάκια!

      Διαγραφή