Κυριακή 10 Μαΐου 2020

Η γιορτή της μητέρας



                                                      Σαν την μάνα τίποτα άλλο
                                                      δεν υπάρχει και γι'αυτό
                                                      τη μανούλα μου λατρεύω
                                                      τη μανούλα μου αγαπώ.


Την ευχούλα της αν έχω
ακριβό έχω φυλαχτό,
τίποτα πια δεν φοβάμαι
και με θάρρος περπατώ.


Κάθε της γλυκό φιλάκι,
κάθε χάδι στοργικό
είναι του Θεού ευλογία,
είναι δώρο αγγελικό.


Καρέ σταμπωτό,το κέντησα με σταυροβελονιά και στην γυροβολιά του είχε έτοιμο τρυπογάζι κι επειδή δεν μου άρεσε  έκανα από πάνω του ένα φαρδύ πλακέ στην ηλεκτρική μηχανή!
Η σημερινή ημέρα αφιερωμένη στο ποιο ιερό πρόσωπο της γης,μετά την Παναγία μας,που δεν είναι άλλο από την μητέρα,πολλά ποιήματα και τραγούδια γράφηκαν για εκείνη που δίχως αγάπη και στοργή δεν θα είχε ο κόσμος τέτοια ομορφιά! Επέλεξα ένα ποίημα από το διαδίκτυο,για να σας παρουσιάσω το παραπάνω καρέ που το ολοκλήρωσα τον χειμώνα που μας πέρασε και γι'αυτό οι φωτογραφίες είναι τραβηγμένες με ομίχλη. 

Χρόνια Πολλά στην μανούλα μου και σ'όλες της μανούλες του κόσμου!

Χριστός Ανέστη!








5 σχόλια:

  1. Σεβασμός, τιμή και απεριόριστη αγάπη σε όλες τις μανούλες, σε όσες είναι δίπλα μας και σ'αυτές που ζουν στην καρδιά μας.
    Χρόνια Πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ όμορφο αυτό που έφτιαξες
    και τα λόγια που γράφεις

    Εύχομαι να σε βρίσκω καλά. Μετά από ένα διάλειμμα τριών μηνών από το blog μου και το blogging γενικά , επέστρεψα στο blog μου και στην αγαπημένη μου / μας blogογειτονιά και χαίρομαι πολλά για τούτο . Επέστρεψα και ενεργά ( και με νέα ανάρτηση ) .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά και καλά σε όλες τις μανούλες! Τί θα κάναμε χωρίς αυτές;; Πολύ όμορφη η δημιουργία σου Μαρία! Είσαι πολυτάλαντη! Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αληθώς Ανέστη!!!
    Πολύ όμορφο το καρεδάκι σου, Μαρία!
    Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες!!!
    Να την χαίρεσαι την μανούλα σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή