Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2021

Ανοίγοντας το σπιτικό μου!

 

Χαίρετε!

    Πως πέρασε ο καιρός......να που ήρθε η στιγμή να βάλω το κλειδί στην πόρτα,ν'ανοίξω το σπιτάκι μου,με  τα παράθυρα του, που ήταν καλά ασφαλισμένα και να μπει καθαρός,χειμωνιάτικος αέρας και να μυρίσει λίγο καλοκαίρι μια που το επέβαλε η σημερινή ημέρα,όπως λέει και η παροιμία: ο Φλεβάρης κι αν φλεβίσει καλοκαίρι θα μυρίσει!

   Με την ευκαιρία ....να σας παρουσιάσω τις χριστουγεννιάτικες μου εργασίες,που φτιάχτηκαν μέσα από τα μαθήματα της Μάνιας,που μας παρουσίασε τον Δεκέμβριο,σας βάζω τον σύνδεσμο από το κανάλι της εδώ

   Πρώτο... που έφτιαξα ήταν ένα χριστουγεννιάτικο μπολ,που το χρησιμοποιήσα περισσότερο σαν φουντανιέρα.....



....η άλλη του πλευρά....


.......το δεύτερο....το χριστουγεννιάτικο ράνερ.....



....στο κέντρο του,το αστέρι είναι απλικέ και το κέντησα στην ποδοκίνητη ραπτομηχανή, με βελονιά κορδονέτο.....


....έφτιαξα κι ένα δεύτερο.....



......με ελάχιστες διάφορες..... στα υφάσματα και λίγο quilting δίπλα τις φάσες.....κι έγινε κι αυτό υπέροχο!


Επίσης,έφτιαξα και χριστουγεννιάτικα στολιδάκια {δεντράκια},αλλά δεν πρόλαβα να τα φωτογραφίσω μια κι εξαφάνιστηκαν στο πι και φι.

Πόσο όμορφα είναι να εργάζεσαι πάνω στα χριστουγεννιάτικα υφάσματα,οι ιδέες πολλές ο χρόνος ελάχιστος,παρόλο που ήθελα πάρα πολύ να επεξεργαστώ και να πράξω όλα τα πρόζεκτ που μας παρουσίασε η Μάνια,στο advent calendar 2020,δεν τα κατάφερα αλλά παρ'όλα αυτά δόξα το Θεό,είμαι πολύ ευχαριστημένη,μια κι απόλαυσα την όλη διαδικασία!
Αν σας αρέσει το ράψιμο και πόσο μάλλον το patchwork,ακολουθείστε το κανάλι της Μάνιας{ εδώ } που μέσα στο 2021,μας επιφυλάσσει πολλές εκπλήξεις!

Σας εύχομαι Καλή κι Ευλογημένη Χρονιά με υγεία,αγάπη και όμορφες δημιουργικές στιγμές!
 Καλό μήνα και Χρόνια Πολλά,
για την σημερινή ημέρα που είναι η Υπαπαντή του Κυρίου και Θεού και Σωτήρος ημών Ιησού Χριστού!

Καλό βράδυ!















3 σχόλια:

  1. Καλό μήνα γλυκιά μου και άργησες το..ξεσκόνισμα. όμορφα τα Χριστουγενιάτικα...βουρ τώρα για τα Πασχαλινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς όρισες και πάλι στην γειτονιά μας, Μαρία μου! Καλή και δημιουργική χρονιά σου εύχομαι.
    Πολύ όμορφα όσα έφτιαξες! Μου αρέσουν πολύ τα μαθήματα της Μάνιας, αλλά δεν έχω καιρό να ασχοληθώ και με το πάτσγουωρκ αν και μαζεύω πολλά υφάσματα γιατί μου αρέσει πολύ και ελπίζω κάποια στιγμή να τα καταφέρω!
    Καλό μήνα και με το καλό να μας έρθει η Ανοιξη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σου Μαρία και καλό μήνα!!! Πολύ πρωτότυπο το καλαθάκι σου και τα ρανερ υπέροχα!!! Ειδικά το δευτερο μου έκλεψε την καρδιά! Άσε, ο χρόνος δε φτανει ποτέ για χριστουγεννιάτικες δημιουργίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή