Δευτέρα 13 Μαρτίου 2023

Τσαντάκια - Πουγκιά

    

   Καλησπέρα σας!                                                                                                                                            Η σημερινή μου ανάρτηση έχει σχέση με την ραπτική!

   Πολλές φορές που θέλουμε να κοντύνουμε μία κουρτίνα μας περισσεύει αρκετό ύφασμα,το οποίο το βάζουμε στην άκρη για να το χρησιμοποιήσουμε κάπου άλλου{αυτό εφαρμόζω προσωπικά}.Έτσι λοιπόν,μαζεύτηκαν αρκετά κομμάτια με τον καιρό και συχνά αναρωτιόμουν που θα μου φανούν χρήσιμα,μιας και ήταν πολύ ψιλά και διαφανής υφάσματα, ήθελα κάποια στιγμή να τα αξιοποιήσω κι έτσι πότε - πότε όταν σκάλιζα τα πράγματα μου,τα κοίταζα.... με κοιτάγανε.... οφείλω να ομολογήσω όμως... καρδιά δε μου πήγαινε να τα πετάξω.

Όπου,μου ήρθε η στιγμή της έμπνευσης,να τα ράψω μικρά τσαντάκια ή πουγκιά,για να νοικοκυρέψω κάποια αντικείμενα που ήθελα στο χώρο της ντουλάπας μου και στα συρτάρια.

Να τονίσω ότι είχα κομμάτι που ήταν και εικοσιπέντε χρονών,αυτό που βλέπεται στην παραπάνω φωτογραφία,που είναι ραμμένο κι ολοκληρωμένο.Δε σκέφτηκα να τραβήξω φωτογραφία πριν το ράψω.


Στο πάνω μέρος στο πουγκί  πέρασα μία κορδέλα,για να μπορεί να κλείνει και να ανοίγει με ευκολία.Το ράψιμο τους παιχνιδάκι ιδανικό και για αρχαρίους.


 Εξάλλου, μας 
είναι πολύ χρήσιμα και πρακτικά,που όσα και να έχουμε δε μας είναι αρκετά,μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε βάζοντας μέσα.... ανάλογα το μέγεθος τους...... ως θήκες για τα τελειωμένα εργόχειρα μας,για τις μικρές μινιατούρες μας,τα ρετάλια που μας περισσεύουν από ένα πρότζεκτ, τα καλσόν,τις κάλτσες ακόμη,μπορούμε να αποθηκεύσουμε τα βότανα,για τα ροφήματα μας. 


Να αναφέρω ότι στα μικροτέρα πουγκάκια βάζω μία πλάκα πράσινο σαπούνι και το τοποθετώ σε διάφορα σημεία της ντουλάπας,ώστε να μην πλησιάζει ο σκόρος.                                                             Επίσης είναι ιδανικά,ας πούμε ως περιτύλιγμα για να προσφέρουμε ένα δωράκι σε αγαπημένα μας πρόσωπα,για μπουμπουνιέρες και χίλιες δυο άλλες χρήσεις.
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για την επίσκεψη σας στο σπιτάκι μου και τα όμορφα σχόλια που μου αφήνετε να είσαστε πάντα καλά και να περνάτε πάντα όμορφα με ότι αγαπάτε!

ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ



2 σχόλια:

  1. Πανέμορφα, πολύ χρήσιμα και πρακτικά !!!
    Και βέβαια δεν πάνε χαμένα και τα κομμάτια τα υφάσματα...κι εγώ χρησιμοποιώ πολύ πουγκάκια, με βολεύουν αφάνταστα κυρίως για κλωστές για κάθε κέντημα και επίσης ξεραίνω λεβάντα και τα βάζω σε συρτάρια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. παντα απαραιτητα και αξιολογο το οτι ειναι απο ανακυκλώσιμα υλικααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή