Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2022

Ο χρόνος......

    Ο χρόνος είναι δωρεάν αλλά είναι ανεκτίμητος.

    Δεν είναι κτήμα σου αλλά μπορείς να τον χρησιμοποιήσεις.



Δε μπορείς να τον φυλάξεις,αλλά μπορείς να τον ξοδέψεις.
Και από την στιγμή που τον χάσεις δεν μπορείς να τον πάρεις πίσω.


Νεσεσέρ....όσα και να έχουμε πότε δεν είναι αρκετά το καλύτερο προτέρημα τους.... ταξινομούμε τα μικρό αντικείμενα μας,με τον ποιο εργονομικό τρόπο.
Όντως,φίλοι μου,ο χρόνος είναι πολύτιμος,ότι είναι να κάνουμε σήμερα να μην το αφήνουμε για αύριο.

Εύχομαι να έχετε μία όμορφη και δημιουργική εβδομάδα!










4 σχόλια:

  1. Όντως είναι πολύτιμος ο χρόνος
    Και το νεσεσέρ πολύ χρήσιμο και πρακτικό. Κι εγώ χρησιμοποιώ πολλά.
    Όμορφο ύφασμα και όμορφο χρώμα.....μπράβο !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τωρα που με βρήκαν τα δυσκολα τον εκτίμησα περισσότερο το χρόνο,γιατί μου λείπει. Πάντα φοβόμουν αυτή τη στιγμή και προσπαθουσα να τον γεμίσω Μαρία μου.Οσο για τα νεσεσέρ σου πολύ καλαίσθητα και φυσικά απόλυτα χρήσιμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάντα βολικά κι αγαπημένα τα νεσεσέρ! Κι εγώ δεν ξέρω πόσα έχω!!!! Πολύ όμορφα τα δικά σου Μαρία μου, σε ωραίο συνδυασμό χρωμάτων!
    Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου για τον γυιό μου, νά'σαι πάντα καλά και να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρία μου πράματι θα συμφωνήσω και εγώ με τις φίλες για τα νεσεσέρ, πως όσα και να έχεις δεν φτάνουν και μάλιστα όταν είναι φτιαγμένα με τα χεράκια σου τόσο το καλύτερο.
    Ομορφα και πρακτικά τα έκανες Μαρία μου.
    Να είσαι καλά και να περνάς όμορφα με ότι κάνεις φιλιααα 😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή