Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2022

Ραπτική...

 

    Το σημερινό μου θέμα,δεν έχει καμιά σχέση με τα προηγούμενα που σας έχω παρουσιάσει  μέχρι τώρα φυσικά έχει ένα κοινό σημείο με το ράψιμο και μία μεγάλη  διάφορα ,που δεν είναι άλλη από μία μετατροπή ρούχου.

   Αυτή την εποχή η αλλαγή των ρούχων από καλοκαιρινά ,προς χειμωνιάτικα μας δίνεται και η ευκαιρία για ένα καλό ξεκαθάρισμα.Πάντα υπάρχουν αγαπημένα μας κομμάτια,αν κι έχει περάσει η μόδα τους δεν θέλουμε να τα αποχωριστούμε,επίσης κομμάτια από συχνή χρήση έχουν ξεθωριάσει ειδικά τα καλοκαιρινά από τον ήλιο,αλλά που μας τα έχουν φέρει ως δώρα,κι ούτως καθ'εξής.....  

    Ταξινομώντας τα ρούχα μου,για την επόμενη σεζόν το μάτι μου έπεσε πάνω σε μία φούστα ,που ήταν δώρο από την μαμά μου,αλλά δε την φόρεσα καθόλου εφέτος το καλοκαίρι,παρόλο που μου άρεσε το σχέδιο της....


....σκέφτηκα να της έκανα μία μετατροπή ως μπλουζάκι....το απόγευμα πίνοντας το καφεδάκι μου άρπαξα την ευκαιρία για την μεγάλη αλλαγή.Σιγά, που θα περίμενε το καλοκαίρι.
Η όψης της μπροστά...η ραφή που βλέπεται ήταν από τα φύλλα που είχε η φούστα.Το κάτω μέρος το άφησα ως έχει.....


Αφαίρεσα το πάνω μέρος ,έκοψα λαιμοκόψη ,μασχάλες.Κι έραψα...
Το πίσω μέρος της λαιμόκοψης.


Μπροστά....


Έραψα τα πλαϊνά,γύρισα ένα μικρό στρίφωμα στο κάτω μέρος της μπλούζας ,αφού πρώτα έφτιαξα τις μασχάλες.
Μέσα σε μηδαμινό χρόνο ήταν έτοιμο το μπλουζάκι μου!
Ελπίζω φίλοι μου να σας άρεσε το αποτέλεσμα και να σας έδωσα ιδέες για νέες μετατροπές.
Πάντα να δίνεται μία δεύτερη ευκαιρία στα ρούχα ,αντικείμενα ή οτιδήποτε κι αν είναι αυτό,νομίζω ότι το χρειάζονται και άλλο τόσο μάλλον το αξίζουν.


ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ
















3 σχόλια:

  1. Νοικοκυρές παλιάς κοπής που έκαναν το παλιό καινούργιο. Έτσι μεγαλώσαμε! Αχ βρε Μαρία μου, ξέρεις πόσα κομμάτια μένουν στο συρτάρι για μετατροπές; Κι από καλοκαίρι σε καλοκαίρι φοβάμαι πως μέχρι να το αποφασίσω........θα έχω αλλάξει νούμερο. Πολύ όμορφη η μπλούζα. Καλοφόρετη, με υγεία!
    Καλημέρα, να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτά τα όμορφα γίνονται Μαρία μου όταν αποφασίσουμε να δώσουμε μια δεύτερη ευκαιρία σε ένα ρούχο που δεν φοράμε πια. Μπράβο για στα χέρια σου να περνάς καλά με ότι κάνεις φιλιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έγινε τέλεια !!!!!
    Πολύ καλά έκανες και την μετέτρεψες, να την χαρείς !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή