Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2022

Μπρελόκ

    

    Κάποτε....μου ζητήθηκε να φτιάξω ένα μπρελόκ ..... που να φέρει επάνω του... το σήμα του αυτοκινήτου.

Αφού μου το περιέγραψε ακριβώς πως το θέλει ...ξεκίνησα τα διαδικαστικά .... Πήρα ένα κομμάτι τζιν ύφασμα ,σχεδίασα πάνω του με χάρακα και μολύβι το σήμα του αυτοκίνητου και το περίγραμμα του,το κέντησα στην ποδοκίνητη ραπτομηχανή με το τελαράκι, βελονιά κορδονέτο.


Στην συνεχεία ,το έραψα και το ολοκλήρωσα όπως φαίνεται στην παρακάτω φωτογραφία....


Απλή κι ευχάριστη διαδικασία,μπορείτε να φτιάξετε και να κεντήσετε  με οτιδήποτε σας εκφράζει επάνω του! Είναι και ιδανικό για δωράκι!
Βέβαια ο κάτοχος του,το ήθελε λίγο ποιο στενό κι όχι τόσο φαρδύ,φυσικά ν'αναφέρω ότι δεν μου είχε επισημάνει από την αρχή τις τελικές διαστάσεις του.
Αν και το αποτέλεσμα και  της ποιο μικρή  δημιουργίας μας ,δεν ικανοποιεί κάποιον ,εμείς δεν πρέπει να το βάζουμε κάτω αλλά να προσπαθούμε να γινόμαστε καλύτεροι.Στο κάτω κάτω της γραφής έχει και τα θετικά της η αρνητική κριτική,μας εμπνέει για περισσότερες επιλογές πάνω σ'ένα πρόζεκτ!

Εύχομαι φίλοι μου να έχετε μία όμορφη και δημιουργική εβδομάδα!









3 σχόλια:

  1. Προσυπογράφω με το ρητό Μαρία μου ...όσο για το μπερλόκ εμένα μια χαρά μου φαίνονται για την χρήση τους...τα επόμενα κάντα μικρότερα αφού τα θέλουν έτσι... 😊
    Κάθε δεύτερη προσπάθεια είναι καλύτερη πάντα...
    Καλη εβδομάδα να έχεις με όμορφες δημιουργίες φιλιααα 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μια χαρά είναι τα μπρελόκ Μαρία μου.
    Δεν τα χάνεις εύκολα μέσα στην τσάντα.
    Δοκίμασε και μικρότερα να δεις πώς θα βγουν.
    Το ρητό μου άρεσε πολύ.
    Σε όποιον αρέσουμε.
    Σε φιλώ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή