Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2022

Χαλάκια δαπέδου


Καλησπέρα σας!

Σήμερα, δε θα σας παρουσιάσω μόνο ένα, αλλά δύο χαλάκια δαπέδου! Από ότι γνωρίζεται όσοι ασχολούνται με το patchwork, προσπαθούν να ανακυκλωνουν ρούχα, υφάσματα, δημιουργώντας ένα νέο projects ή κατά κάποιον τρόπο να αποταμιευουν ρεταλια ή μικρά μικρά κομματάκια υφάσματος για μελλοντική χρήση. Έτσι....προσωπικα, κατά καιρούς... μου είχαν μαζευτεί αρκετές λουρίδες... όπως, θα τις χαρακτήριζα... από κοντυματα τζιν παντελονιων της οικογένειας, σε διάφορες αποχρώσεις του μπλε κι όχι μόνο....

Συλλογιζομουν να φτιάξω χαλάκι για  την εξώπορτα ----  παλαιότερα είχα ξαναφτιάξει αρκετά, σε διάφορους χώρου του σπιτιού, τα απλά και κλασικά από ανακύκλωση τζιν παντελονιων, τα οποία τα έχω βολευτεί πάρα πολύ ---- αυτή την φορά, σκέφτηκα να ράψω κάτι διαφορετικό, έτσι λοιπόν εφάρμοσα  την μέθοδο του patchwork, μιας κι είχα αρκετές λουρίδες... 


Μικρό... στενό... ιδανικό για την είσοδο της πόρτας ... εντυπωσιαστηκα από το αποτέλεσμα. Επί την ευκαιρία να σας αναφέρω ότι, με την συγκεκριμένη τεχνική, κάποτε, είχα ράψει τσάντα, όπου στην πορεία με είχε βολέψει πάρα πολύ. Αν θέλετε να την δείτε, πατήστε το σύνδεσμο https://knittingzigzag.blogspot.com/2018/02/blog-post_6.htm,σε μια παλαιότερη ανάρτηση μου. 


Μιας και μου έμειναν αρκετές λουρίδες, συνέχισα με ένα δεύτερο χαλάκι.... διαφορετικό από το προηγούμενο... 


Εδώ, χρησιμοποίησα ελάχιστο quilting, με μία όμορφη παράλληλη όψη. 

 

Ελπίζω, να σας αρέσουν κι αν ασχολείστε με το Ράψιμο, αξιοποιήστε τα ρεταλια σας, δημιουργώντας μοναδικά και προτοτυπα χαλάκια, για να δώσετε μια ζεστή ατμόσφαιρα στο χώρο σας, για τις κρύες μέρες του φθινοπώρου! 

Να έχετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο! 

Καλό βράδυ! 

















5 σχόλια:

  1. Πανέμορφα και πρακτικά τα πατάκια σου, Μαρία!!!
    Έχω μαζέψει κι εγώ πολλά κομμάτια από τζηνς και σκοπεύω να ράψω κάτι ανάλογο. Από την πίσω πλευρά, τί έχεις βάλει? κάποια μεγάλα κομμάτια ίσως, ή κάτι άλλο?
    Εύχομαι καλό Σαββατοκύριακο και καλό φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου,καλημέρα!
      Κατά αρχήν δεν Χρησιμοποίησα βάτα, αλλα πάνω σε ένα κομμάτι τζιν από παντελόνι, εραψα τις λουρίδες και στην συνέχεια το ολοκλήρωσα με ένα μεγαλύτερο κομμάτι, το οποίο να έχει προέκταση γύρω γύρω τουλάχιστον πέντε εκατοστά για να δημιουργήσουμε ταυτόχρονα το ρελι, όπου έκλεισα το όλο σύνολο. Με τον τρόπο αυτό ανακυκλωσα τα τζν παντελόνια,αντί για βάτα. Ελπίζω να το έγραψα κατανοητά, αλλά ότι απορία έχεις με μεγάλη μου χαρά να βοηθήσω, Καλή επιτυχία!
      Να έχεις μια όμορφη μέρα!

      Διαγραφή
  2. Είναι όμορφο να γεμίζεις το χρόνο σου με ασχολίες που σε γεμίζουν χαρά, όταν έχουν μάλιστα και ποιοτικά αποτελέσματα. Ιδιαίτερα σε δύσκολες εποχές ένα ελπιδοφόρο μήνυμα, που μπορεί να κάνει τον κόσμο μας καλύτερο. Ο καθένας μπορεί να γίνει δημιουργικός (με τον τρόπο του) απ’το τίποτα. Πολύ όμορφα Μαρία μου! Συγχαρητήρια! Να είσαι καλά να δημιουργείς!
    Καλή Κυριακή να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οι εποχές που περνάμε Μαρία μου θέλουν δημιουργική έμπνευση και από ότι είδα και στις προηγούμενες αναρτήσεις σου εσύ την έχεις αξιοποιήσεις στο έπακρο.
    Μπράβο και στην έμπνευση και στα χεράκια σου που την υλοποιήσανε πολύ χρήσιμα τα χαλάκια Μαρία μου.
    Να είσαι και να περνάς καλά με ότι κάνεις καλο φθινόπωρο🍁 φιλιάαα...😍

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο Μαρία για την υπέροχη δημιουργία σου! Τί ωραίο που σου έγινε το πάτσγορκ και πόσο όμορφα συνδύασες όλους τους τόνους του μπλε με το καφέ και το άσπρο. Μου αρέσει και μένα ν' αξιοποιώ τις λωρίδες μου με τη μέθοδο του πάτσγορκ. Είναι πολύ δημιουργικό! Φιλάκια και καλά ραψίματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή