Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2022

Ραπτική...στιγμή έμπνευσης...

Η χαρά έρχεται στην ζωή μας,
όταν έχουμε κάτι να κάνουμε


κάτι ν'αγαπάμε 
και κάτι να ελπίζουμε.


Με μία παλαιότερη δημιουργία μου,σχετικά με την ραπτική, σας παρουσιάζω στην σημερινή μου ανάρτηση σε συνδυασμό με το παραπάνω γνωμικό απόφθεγμα,με βαθύτατο νόημα.                                    Μέσα σε ελάχιστο χρόνο,πίνοντας το καφεδάκι μου,σε στιγμή έμπνευσης..... ετοιμάστηκε αυτό το μικρό πρόζεκτ.... που δε είναι άλλο..... από ένα μικρό νεσεσέρ..... ή...... πορτοφολάκι......χρησιμοποιήσα  τις τεχνικές  του patchwork κι ελάχιστο quilting.


Σας εύχομαι φίλοι μου μία όμορφη ,δημιουργική εβδομάδα!














 

1 σχόλιο:

  1. Καλημέρα Μαρία, πολύ όμορφο το νεσεσέρ σου! Το πάτσγορκ εξαιρετικό και μου αρέσει πολύ και η λεπτομέρεια που έβαλες, το ταμπελάκι με τις καρφίτσες και τα ψαλίδια. Έχω κι εγώ την ίδια κορδέλα και μου αρέσει να την προσθέτω στις χειροτεχνίες μου. Κάνει τη δημιουργία πιο προσωπική. Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή