Κυριακή 21 Αυγούστου 2022

Μπουρνούζι για μωρό!

 Χαίρετε!

Αποφάσισα να ράψω ένα παιδικό μπουρνούζι, ιδανικό για μωρό.


Στην μια γωνία του, το στολίζει ένα κεντημένο αρκουδάκι, με το τσαχπινικο  φιόγκο του και στην γύρω βόλια του, μια τρέσα με όμορφα τριαντάφυλλα! 


Το πατρόν του, το έκοψα βάση μ'ένα παλαιότερο μπουρνούζι το δε ράψιμο του, παιχνιδάκι, ιδανικό ακόμη και για αρχάριους. Απλά, το κέντημα του μου πήρε περισσότερο χρόνο! 


Φυσικά, δε μπορούσαμε να παραλειψουμε την τσάντα του. 


Στην μπροστινή της όψη, έχει το ίδιο κέντημα με το μπουρνούζι. 


Κι εδώ,μία φωτογραφία μέσα στα λουλούδια πριν παραδοθεί σε ένα μικρό λουλουδάκι! 


Συγχωρέστε με, για τις σκοτεινές φωτογραφίες, τότε που τις φωτογραφησα ήταν ήδη σούρουπο, ο χρόνος μου  περιορισμένος κι έπρεπε να παραδοθούν στο μικρό λουλουδάκι!

Σας εύχομαι φίλοι μου, να έχετε μια όμορφη, δημιουργική εβδομάδα! 

Καλό βράδυ! 

















3 σχόλια:

  1. Λένε πως οι δημιουργικοί άνθρωποι δεν νιώθουν άγχος και πως η δημιουργικότητα ξυπνάει την επιθυμία για νέα δεδομένα. Συμφωνώ και πιστεύω πως πραγματικά είναι μια πρόκληση αν σκεφθεί κανείς την ικανοποίηση από το αποτέλεσμα της δημιουργίας.
    Πολύ όμορφα Μαρία μου και το κουβερτάκι επίσης. Με υγεια να τα χαρεί το μικρούλι. Γεια στα χέρια σου!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το ράψιμο όπως και το πλέξιμο είναι η πιο όμορφες δημιουργίες Μαρία μου, γιατί από ένα απλό ΄ύφασμα γίνονται υπέροχα πράγματα όπως το μπουρνουζάκι για την μικρούλα που έγινε υπέροχο για στα χέρια σου. καλή εβδομάδα να έχεις Μαρία μου. φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου Μαρια! Μπουρνούζι δεν έχω ράψει ποτέ, αν και είχα αγοράσει πετσετέ ύφασμα, δεν το αξιοποίησα ποτέ. Τί όμορφο που το σέταρες και με τσάντα! Καλοφόρετα να είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή