Τετάρτη 17 Αυγούστου 2022

Κουβερτούλα αγκαλιάς

Καλησπέρα σας! 

Σήμερα, φίλοι μου θα σας παρουσιάσω μια κουβερτούλα μωρού, που είναι ιδανική για την αγκαλιά, αλλά και για την κούνια...


... Η πλέξη της, είναι το γνωστό σε όλους μας... το μοτιφ της γιαγιάς.... 


... Τα χρώματα της... τις αποχρώσεις του ροζ... μιας και προωριζοταν για μια όμορφη πριγκίπισσα.... 


.... Την ένωση των μοτιφ, την στολίζουν διακριτικά όμορφες μαργαρίτες, δίνοντας μια ξεχωριστή πινελιά...


Την είχα πλέξει μέσα στο βαρύ χειμώνα, που μας πέρασε.... τότε που όλη η φύση ήταν στολισμένη με την λευκή στολή της... 


.... Έτσι, λίγο να πάρουμε μια γεύση επιπλέον, δροσιάς.... Όπως λέει και η γνωστή παροιμία... Από Μάρτη καλοκαίρι και από Αύγουστο χειμώνα.... 


Καλό ξημέρωμα! 
















4 σχόλια:

  1. Σαν όνειρο έγινε το κουβερτάκι σου Μαρία μου ότι γίνεται με αγάπη μυρίζει ομορφιά...
    Χρόνια πολλά για την γιορτή σου να σε χαίρονται οι αγαπη μένοι σου καλή μου...έστω και καθυστερημένες οι ευχές μου είναι από καρδιάς να είσαι καλά και να έχεις ένα όμορφο υπόλοιπο καλοκαιράκι φιλιααα!! 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, Ρουλα μου για τις ευχές, να είσαι πάντα καλά και να χαίρεσαι την οικογένεια σου!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  2. Πανέμορφη η κουβερτούλα αγκαλιάς και πόσο ταιριάζουν οι μαργαριτούλες στις ενώσεις .....Μπράβο σου !!!
    Πολύχρονη και πάντα με χαρές και χρυσά χέρια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ρανια μου, για τις ευχές και εσύ να χαίρεσαι ότι αγαπάς!!!

      Διαγραφή