Παρασκευή 22 Μαΐου 2020

Stand tablet and phone


   Σε μία από τις διαδρομές μου στο διαδίκτυο για τις ραπτικές μου ανησυχίες συνάντησα πως να φτιάξουμε μία βάση ώστε να σταθεροποιούμε το τάμπλετ και το κινητό μας.                                          Αφού είχα μαζέψει αρκετά κουρελάκια από τις ραπτικές μου δημιουργίες....σκέφτηκα......ευκαιρία να τα χρησιμοποιήσω και να φύγουν από την μέση.Την διαδικασία δεν τράβηξα φωτογραφίες διότι ο ενθουσιασμός μου για την εξέλιξη του πρόζεκτ δεν μου άφηνε περιθώρια.


   Για να είναι σταθερό μαζί με τα κουρελάκια τοποθέτησα κι ένα βότσαλο.....το πίσω μέρος του έραψα ένα κουμπί για περισσότερη ομορφιά.


   Η κατασκευή του πολύ γρήγορη και εύκολη,ιδανική και για αρχαρίους.


    Μπορούμε να  χρησιμοποιήσουμε για την σταθερότητα του κι άλλα αντικειμένα όπως π.χ. τοποθέτησα τον χάρακα μου για το πάγτσουωρκ.


Αφού είχα λίγα κουρελάκια,έφτιαξα κι ένα δεύτερο,για την μαμά μου.



Δεν έμεινα μόνο εκεί αλλά έφτιαξα και για το κινητό.


Αν σας αρέσουν τα χειροποίητα και θέλετε  να φτιάξετε για εσάς ή για δωράκι,σας αφήνω τον σύνδεσμο που μας δίνει βήμα βήμα τις οδηγίες πατήστε εδώ. 
Έχει και συνεχεία.....

Να είσαστε πάντα καλά και να περνάτε όμορφα και δημιουργικά φίλοι μου!

Χριστός Ανέστη!


2 σχόλια:

  1. Καλημέρα χρυσοχέρα μου. Τι όμορφαχαρούμενα δωράκια, να πάρει η ευχή έχω εγκαταλείψει την ραπτομηχανή εδώ και χρόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Μαρία!!! Πρακτικότατη η σημερινή ανάρτηση. Δεν έχω δοκιμάσει να ράψω κάτι ανάλογο αν και είναι ό,τι πρέπει για τους χάρακές μας, απ' ότι βλέπω! Ευχαριστούμε και για το σύνδεσμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή