Δευτέρα 25 Μαΐου 2020

Mannequin pilots


   Χριστός Ανέστη!

   Πελότα όπως γνωρίζουμε όλοι είναι τα μικρά μαξιλαράκια που χρησιμοποιούμε για να έχουμε πρόχειρα και πρακτικά τις καρφίτσες μας. Έχουμε συναντήσει πάρα πολλά είδη πελότας,κατασκευασμένες από τα ίδια μας τα χεράκια,με διάφορα υλικά που λίγο πολύ έχουμε στο σπίτι μας.
   Παλαιότερα είχα την τύχη και είχα πέσει πάνω σ'ένα βιντεάκι πως φτιάχνουμε πελότα μανεκέν,εντυπωσιάστηκα και συλλογιστικά θα την φτιάξω κάποια στιγμή. Και να τώρα με την ευκαιρία που ετοιμάζω κάποια πραγματάκια για να δώσω μία άλλη νότα στον προσωπικό και δημιουργικό μου χώρο ήρθε η στιγμή να την ετοιμάσω,αφού είχα ήδη το πατρόν της έτοιμο από τότε,τα υπόλοιπα είναι παινχιδάκι.


Την στόλισα βάζοντας της μία καρφίτσα φτιαγμένη από κορδελίτσα! 
Αν ασχολείστε με την ραπτική, σας αρέσει και θέλετε να την φτιάξετε  ακολουθήστε τον τον σύνδεσμο {εδώ}


Σίγουρα θα της φτιάξω και μία φιλενάδα, να συζητάνε για το αγαπημένο τους χόμπι.

Σας εύχομαι φίλοι μου μία όμορφη και δημιουργική εβδομάδα!


Καλό απόγευμα!




4 σχόλια:

  1. Είμαι φανατική λάτρης της πελότας και την έχω κι εγώ στα υπ όψιν να φτιάξω τη συγκεκριμένη ... την πέτυχες πολύ ωραία και σου εύχομαι να την χαρείς !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Μαρία!! Τέλειο το μανεκέν σου. Σίγουρα θα στολίσει το χώρο σου. Περιμένω να δω και τη φιλενάδα που θα της ετοιμάσεις!!! Ευχαριστούμε και για τις οδηγίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία η πελότα σου μαννεκέν Μαρία μου!!!!
    Να την χαρείς!!!!!
    Καλό μήνα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή