Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2020

Mystery Sampler 2020 - Ιανουάριος


  Καλημέρα σας!
  Βλέποντας,κεντήματα με διάφορα κι ανάμεικτα σχέδια μεταξύ τους που τις περισσότερες φορές θα έλεγα δεν είχαν σχέση το ένα με τ'άλλο κι όμως για την δημιουργό έχουν σχετική αρμονία και συμβολική σημασία!
  Αυτού του είδους τα κεντήματα λέγονται δειγματολόγια κι έτσι μου δόθηκε η ευκαιρία μέσα από την ομάδα του fb[πατήστε πάνω στο σύνδεσμο],να συμμετέχω,ώστε  να αποκτήσω το πρώτο μου δειγματολόγιο, μία και δίνετε ένα κομμάτι κάθε μήνα και γι'αυτό λέγεται και μυστικό,το θέμα του είναι φίλοι και οικογένεια!
  Το κέντημα είναι σταυροβελονιά,σε μετρητό.....σας παρουσιάζω την δική μου εκδοχή....


Ξέχασα να αναφέρω ότι υπάρχει και η ελληνική ομάδα,που είναι καταπληκτική κι αναφέρεται  στα κεντημένα δειγματολόγια [εδώ],ρίξτε μία ματιά κι αν σας αρέσει είναι μία ευκαιρία να αποκτήσετε κι εσείς το δικό σας mystery sampler.

Καλή εβδομάδα!




10 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο Μαρία μου.
    Το σκέφτομαι κι εγώ σε μονόχρωμο για πιο εύκολα.
    Τα βλέπω και ξεσηκώνομαι.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το ξεκινήσεις Ρένα μου και δεν θα το μετανοιωσεις, καλή αρχή!!! Πολλά πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  2. στο συγκεκριμένο κι εγώ το μονόχρωμο προτιμώ και το δικό σου είναι πολύ ωραίο χρώμα !!!!
    Καλή συνέχεια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσει Ράνια μου,σε ευχαριστώ πολύ,να είσαι καλά!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  3. Δεν έχω Facebook, Μαρία μου, όμως αγαπώ το κέντημά σου. Είναι εξαιρετικά καλόγουστο που το έκανες μονόχρωμο. Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν σου αρέσει Μία μου,έλα και εσύ στην παρέα μας!!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  4. Τί ωραία ιδέα, Μαρία! Περιμένω να δω την πορεία του! Φιλάκια και καλές δημιουργίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία ανυπομονησία Ευγενία μου,την έχουμε για την εξέλιξη του ως προς τ'αποτελέσμα!!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή