Δευτέρα 10 Ιουνίου 2024

Δεν με βαρέθηκες εσύ,σε βαρέθηκα εγώ εσένα!

 

   Χριστός Ανέστη!

Αρκετές φορές τα είδη στου σπιτιού,π.χ. σεντόνια,πετσέτες,ακόμη και είδη ρουχισμού,με την συχνή χρήση να φθείρονται κι έχει ως αποτέλεσμα από μονά τους να σχίζονται, αναφέροντας το ρητό που έλεγαν οι γιαγιάδες μας:

-Αφού δεν με βαρέθηκες εσύ,σε βαρέθηκα εγώ,εσένα!

Φυσικά,οι γιαγιάδες μας, εκείνα τα χρόνια που ήταν φτωχά και πάρα πολύ δύσκολα,τα αξιοποιούσαν με όσο τον δυνατόν με τον καλύτερο τρόπο,για να κάνουν οικονομία στο νοικοκυριό τους κι όχι μόνο.....

   Έτσι λοιπόν..... ένα ζευγάρι σεντόνια που τα χρησιμοποιούσα μου σχίστηκαν κι ήρθε η στιγμή να τους δώσω μία δεύτερη ευκαιρία.


Έκοψα τις άκριες,γύρω - γύρω από το σεντόνι καθάριζοντας το και από το σχισμένο μέρος του και στην συνέχεια έκοψα τα κομμάτια του υφάσματος,στο επιθυμητό μέγεθος.


φτιάχνοντας πετσέτες για την κουζίνα μου,σε διάφορα μεγέθη αλλά  και για την λάτρα του σπιτιού μου.
 

Ακόμη,έραψα πουγκάκια ,που κλείνουν ερμητικά με μία κορδέλα για να νοικοκύρευω  διάφορα είδη στην ντουλάπα ή στο συρτάρι.


Το μήνυμα της σημερινής ημέρας:
" Όποιος ελεεί το φτωχό δανείζει το Θεό,με βέβαιη επιστροφή του δανείου του".
                                                                      [Ιωάννης ο Χρυσόστομος]

Δεύτερα 10 Ιουνίου 2024
Αλεξάνδρου και Αντωνίνης μ.,
Τιμοθέου επ. Προύσσης.


Να είσαστε πάντα καλά και να περνάτε όμορφα και δημιουργικά,με ότι αγαπάτε!

ΚΑΛΗ κι ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ  ΕΒΔΟΜΑΔΑ!

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!

ΑΛΗΘΩΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ!








2 σχόλια:

  1. Αληθώς Ανέστη!
    Εννοείται!!! Το έκαναν η μαμά μου και η πεθερά μου, και το κάνω κι εγώ!!! Χθες ακόμα έκοψα ένα τραπεζομάντηλο και το έκανα πετσέτες για την κουζίνα.
    Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο Μαριάννα μου!!! Χαίρομαι που υπάρχουν κι άλλες κυρίες που τα αξιοποιούν δίνοντας νέα πνοή σε είδη ρουχισμού για το σπίτι,είναι κάτι που τις μέρες μας εξαφανίζεται λόγω της υπερβολικής κατανάλωσης. Να έχεις μία όμορφη και δημιουργική ημέρα!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή