Δευτέρα 4 Μαρτίου 2024

Υφαντό πετσετάκι....

 

   Ένα μικρό και μοναδικό υφαντό πετσετάκι,έχω στην συλλογή μου και δεν ταιριάζει καθόλου,μα καθόλου στο χώρο μου, πάρα στο ότι έχω αρκετά υφάντα, πως μπορώ να το αξιοποιήσω? 

   Εκφράστηκε με ερωτηματική απορία η κυρία Χρυσοβαλάντου και συνέχισε το μονόλογο της, λυπάμαι να το πετάξω γιατί έχει μεγάλη συναισθηματική αξία για μένα,μήπως μπορείς να με βοηθήσεις?  

   Έλα στο αφήνω ν'αποφασίσεις εσύ για εμένα,αποκρίθηκε στην μοδίστρα που είχε απεναντί της, εξάλλου τόσα χρόνια είναι μέσα στο συρτάρι της ντουλάπας μου και κάθε φορά που το βλέπω με ταξίδευει σε μία όμορφη εποχή,τότε στα νιάτα μου.......κοπελούδι, πηγαίναμε στα οικοκυρικά και μας μαθαίναν διάφορες τέχνες και μία από αυτές ήταν κι η υφαντική, θυμάμαι που μου έκαναν δώρο τον αργαλειό και το τι είχα υφάνει στο στημόνι του επάνω  είδη προίκος,υφάσμα για εργόχειρα,που έπειτα  τα σχεδίαζαμε με σχέδια παρμένα από την φύση, την καθημερινή ζωή του χωριού μου, τα κεντάγαμε με διάφορες βελονιές πάνω στο υφαντό υφάσμα,βέβαια το στημόνι το φαίναμε με μεταξωτές κλωστές.            Ενώ για να ράψουμε ρούχα, χρησιμοποιούσαμε μαλλινές κλωστές και βαμβακερές,που οι ίδιες τις φτιαχνάμε από τα μαλλιά των προβάτων.

   Να σου δώσω να καταλάβεις μέχρι το νυφικό μου,το είχα υφάνει η ίδια με τα χεράκια μου!

   Αυτό εδώ είναι το τελευταίο κομμάτι που είχα υφάνει με την προΰπόθεση θα το ολοκλήρωνα σ'ένα σέτ,αλλά για προσωπικούς λόγους έμεινε ένα και μοναδικό.

  Τέλος πάντων για να μην σε κουράζω άλλο,περίμενω την εξέλιξη.



Το μήνυμα της ημέρας,από τον ημεροδείκτη.
 
Δευτέρα 4 Μαρτίου 2024
Γερασίμου οσ.εν Ιορδάνη,Παύλου και Ιουλιανής ακι συν αυτώ μ.

"Εκείνος που θα πει ένα ψέμα,πρέπει να έχει δυνατή μνήμη".

Σε επόμενη ανάρτηση η συνεχεία.....

Να έχετε φίλοι μου μία όμορφη εβδομάδα και να περνάτε πάντα όμορφα με ότι αγαπάτε!

ΚΑΛΗ κι ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ   









   


2 σχόλια:

  1. Μαρία μου μπορεί να μην ήξερα να υφαίνω, όμως είχα φίλες που είχαν αργαλειό και εννοείτε ότι οι κόρες μου είχαν και υφαντά στις προίκες τους.
    Με την ανάρτηση σου αυτή με γύρισες πολλά χρόνια πίσω.
    Εννοείτε ότι είμαι περίεργη να δω την συνέχεια πως το έφτιαξες το υφαντό.
    Καλό μήνα με τα καλύτερα του να εχεις Μαρία μου . Καλό σου ξημερωμα. 🌙

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς,Ρούλα μου η υφαντική είναι μία τέχνη που τις μέρες μας σιγά σιγά εξαφανίζεται μιας και οι νέες γενιές δεν τους αρέσουν πλέον τα εργόχειρα. Σ'ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και το όμορφο σχόλιο σου! Φιλάκια!

      Διαγραφή