Δευτέρα 29 Ιανουαρίου 2024

ΑΣ ΚΕΝΤΗΣΟΥΜΕ ΠΑΡΕΑ

 

Καλησπέρα σας!

   Στην ελληνική ομάδα: "Αφηγηματικά κεντήματα",ξεκίνησαν με τον ερχομό του νέου έτους ένα δρώμενο με τίτλο "Ας κεντήσουμε παρέα". 

Δηλαδή,κάθε μήνα του τρέχοντος έτους,θα δίνει ένα σχέδιο,η κεντήστρα (σχεδιάστρια), σε μετρητοίς, σταυροβελονιά και με δική μας επιλογή το υφάσμα και το χρώμα των κλωστών. 

Βρίσκομουν σε δίλημμα να το ξεκίνησω ή όχι,αφού είδη έχω ένα κέντημα αφήσει στην μέση το δείγματολογιο από την συμμετοχή μου στο mystery sampler  [πατήστε εδώ],για να δείτε περισσότερες λεπτομερείες.Κι εφέτος έβαλα τα δυνατά μου,να τ'ολοκλήρωσω πάρα τα εμπόδια που συναντάω,θα σας τ'αναφέρω σε άλλη ανάρτηση μου.

Έτσι λοιπόν,με την παρότρυνση της αδελφής μου,που μόλις είδε το θέμα και το σχέδιο ξετρελάθηκε,λέγοντας μου συνεχώς .......έλα να το κεντήσουμε παρέα.......αφού έχεις τα υλικά,σιγά-σιγά μέχρι τέλους του έτους,πρώτα ο Θεός, θα έχουμε η κάθε μία......ένα όμορφο δείγματολογιο στην συλλογή μας!

Η δική μου εκδοχή........


Το κρύο έξω τσουχτερό, καθισμένες δίπλα στ'αναμμένο τζάκι,η κάθε μία κρατώντας στα χέρια της, την δική της δημιουργική απασχόληση κι απολαμβάνοντας τον απογευματινό καφέ μας, η φλόγα από τα πυρωμένα ξύλα, φουντώνε όλο και περισσότερο, όπως και η συζήτηση μας γύρω από το κέντημα,με το ποιο θα είναι άραγε το θέμα, που θα επιλέξει η σχεδίαστρια για τον επόμενο μήνα? 


Αν σας αρέσει το κέντημα και θέλετε κι εσείς να εμπλουτίσετε την συλλογή σας, δεν έχετε παρά να συμμετάσχετε στην ομάδα "Αφηγηματικά κεντήματα [Samplers],με θέμα: 
"Ας κεντήσουμε παρέα",στην ομάδα στο Facebook.

Να έχετε μία όμορφη,δημιουργική εβδομάδα και να περνάτε πάντα όμορφα με ότι αγαπάτε!


ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ





2 σχόλια:

  1. Πολύ καλά έκανες και το άρχισες και όταν λες και δίπλα σε τζάκι, ζηλεύωωωωωωω.
    Είμαι από τα ιδρυτικά στελέχη των "αφηγηματικών κεντημάτων" και φαντάζομαι θα έχεις δει ότι κάνουμε και εκθέσεις. Στο blog μου μπορείς να δεις φωτογραφίες.
    Καλή συνέχεια σε σένα και βέβαια στην αδερφή σου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόσο χαίρομαι που είσαι από τα ενεργά μέλη της ομάδας!!! Θερμά συγχαρητήρια ,Ράνια μου,για την επιμέλεια και την όμορφη παρουσίαση!!! Τις εκθέσεις,τα έργα τα θαυμάζω και τα καμαρώνω από μακριά,μιας και λόγω αποστάσεως δεν μπορώ να είμαι εκεί που το ήθελα πάρα πολύ. Συγχαίρω τους δημιουργούς για την τόση υπομονή τους κι επιμέλεια τους, που πάνω στο υφάσμα ζωγραφίζουν με βελόνα και κλωστή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή