Τετάρτη 4 Οκτωβρίου 2023

ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ

 

Καλησπέρα σας! 

Ας έρθουμε πρώτα, το μήνμυμα της σημερινής ημέρας....

ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ

Το Άγιο Πνεύμα ως Θεός ομοούσιος με τον Πατέρα και τον Υιό,εκφράζοντας την τριαδική βούληση για τη θεία οικονομία,κινείται δραστήρια για τη συμπλήρωση και ολοκλήρωση του έργου της σωτηρίας του ανθρώπου και ολόκληρης της κτίσης.
Κάθε ιερό Μυστήριο έχει και τη δική του επίκληση προς το Άγιο Πνεύμα.
Αλλά και κάθε απλή ιερουργία ή εκκλησιαστική ακολουθία ή ακόμη και απλή ευλογία περιλαμβάνει προσευχή στο Άγιο Πνεύμα.

Τρίτη,3 Οκτωβρίου 2023
Διονυσίου Αεροπαγίτου,Δαμάριδος.

Πάμε ,τώρα τις ραπτικές μας δημιουργίες.........όπως,σας αναφέρα φίλοι μου, σ'αυτή,εδώ την ανάρτηση μου,πατήστε επάνω. Αξιοποιήσα τις ούγιες του υφάσματος,πειραΐκής - πατραΐκής και μου ήρθαν ακριβώς,για τη δημιουργία που προοριζόταν και δεν πετάξα ούτε κομμάτακι.

Πιάστρες για την κουζίνα μου......λίγο μεγαλυτέρες από τις συνηθισμένες αλλά πολύ πρακτικότατες......θα μπορούσα να πω και διακοσμητικές,γιατί όχι?



Χρησιμοποιήσα ούγιες με επιγραφή πειραΐκή - πατραΐκή,ήθελα αυτός ο σπάνιος θησαυρός για μένα ,να φαίνεται έντονα η επιγραφή,πάνω στην πιάστρα μου και να με ταξιδεύει........


Για βάτα.....χρησιμοποιήσα ένα κομμάτι από τζιν,υφάσμα,να δοκιμάσω την χρήση του,ειλικρινά έμεινα ικανοποιημένη από την εφαρμογή του.Συμπεράσμα και το τζιν,είναι κατάλληλο,ανάλογα την κατασκευή μας,και για βάτα!


Ράφτηκαν,με την μέθοδο ελεύθερο patchwork και quilting...


....καθάρηστηκαν......και κόπηκαν στο επιθυμητό μεγέθος....


...ρελιάστηκαν...κι έτοιμες για χρήση....




Να περνάτε πάντα όμορφα φίλοι μου,με ότι αγαπάτε!

ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ













Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου