Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου 2023

Πειραΐκή - Πατραΐκή, [Υφάσμα]

 

   Καλησπέρα σας! 

   Πειραΐκή - Πατραΐκή,μία από την μεγαλυτέρη βιομηχανία κλωστοΰφαντουργικής που άφησε εποχή  στην Ελλάδα! Τα υφάσματα της ήταν αθάνατα και έντυναν γενεές και γενεές,από την γιαγιά,στα εγγόνια και στα δισεγγόνα.

   Εξάλλου,το σλόγκαν της διαφήμησης,έλεγε: Πειραΐκή - Πατραΐκή,ντύνει,στολίζει και νοικοκυρεύει.

Είχα την τύχη,να πέσουν στα χέρια μου δύο,διαφορετικά υφάσματα της Πειραΐκής - Πατραΐκής,η χαρά μου ήταν μεγάλη δεν έχω λόγια να την περιγράψω και θέλω μέσα από το σπιτάκι μου, να σ'ευχαριστήσω μέσα από τα βάθη της καρδιά μου,αγαπημένη μου θεία [ξέρεις εσύ],για όλο τον ανεκτίμητο θησαυρό που μου πρόσφερες κι όχι μόνο,που όσα ευχαριστώ και να γράψω και να σου πω είναι λίγα μπροστά στο μεγαλείο της καρδιάς σου!

Το ένα από τα δύο,είναι αυτό της φωτογραφίας,στην ουγιά του γράφει την επωνυμία της βιομηχανίας. Το μέτρησα κι είδα ότι μου έρχεται ακριβώς για να φτιάξω ένα σετάκι στην κουζίνα μου.


Η αλήθεια είναι ότι θέλω να αξιοποιήσω και το ποιο μικρό,κομμάτακι από το υφάσμα....μιλάμε για θησαυρό,γι'αυτό αξιοποίησα μέχρι και την ουγιά του.Στην παρακάτω φωτογραφία,σας δείχνω ένα μέρος από την αξιοποίηση της ουγιάς.
Μου έμεινε να ράψω το ρέλι......


Τώρα,ας έρθουμε το μήνυμα της ημέρας....

Η μοναχική άσκηση

Μία αρμονική σύνθεση αυτοκυριαρχίας και υποταγής στον Θεό είναι η μοναχική άσκηση που στο πέρασμα των αιώνων στάθηκε η ωραιότερη βίωση της ελευθερίας. 
Οι χριστιανοί ασκητές ήταν άνθρωποι που πάλαιψαν χρόνια ολόκληρα για να φτάσουν στην "κατά Θεόν" ελευθερία καταπνίγοντας τις επιθυμίες της σάρκας.
Η "εγκοπή του θελήματος" ήταν γι'αυτούς το μέσον για να πλησιάσουν τον Θεό και να ενωθούν μαζί Του,ζώντας σ'αυτή τη μυστική ένωση την τέλεια ελευθερία.


Παρασκευή,29 Σεπτεμβρίου 2023
Κυριακού οσ.αναχωρητού,
Πετρωνίας μάρτυρος.


Να περνάτε πάντα όμορφα,με ότι αγαπάτε!

ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου