Σάββατο 23 Σεπτεμβρίου 2023

Η σύλληψη του Προδρόμου και Βαπτιστού Ιωάννου


 Τη Θεία σύλληψη του Τιμίου και Ενδόξου Προφήτη και Βαπτιστή Ιωάννη την ευαγγελίστηκε στον Προφήτη Ζαχαρία ο Αρχιστράτηγος [Αρχάγγελος] Γαβριήλ " Εισάκουστηκε η δέησή σου".

Επειδή δε η σύζυγος του Αρχιερέα Ζαχαρία είχε γεράσει και επιπλέον ήταν και στείρα,προμηνυόταν από το παράδοξο αυτό γεγονός η Θεία και υπερφυής σύλληψη του Θεανθρώπου στην Παρθενική κοιλία της Παναχράντου Θεοτόκου.


Σάββατο, 23 Σεπτεμβρίου 2023
Η σύλληχη του Τιμίου Προδρόμου
Νικολάου νεομ.Καρπενησίου.

===========================================

Σχετικά, με το τελευταίο μου πρόζεκτ.....ολοκληρώνοντας..... το χαλάκι,με ανακύκλωσιμα ρούχα.....ντύνοντας και το πίσω μέρος, ράβοντας ταυτόχρονα το ρέλι....


.....στα πλαΐνά και τις δύο στενές πλευρές του....


Δόξα σοι ο Θεός,είμαι αρκετά ευχαριστημένη από το αποτελέσμα! Μου έμεινε η φωτογράφηση για να σας παρουσιάσω φίλοι μου,το νέο μου χαλάκι!

=============================================

Αύριο είναι Κυριακή,ημέρα Κυρίου,
 κι αν θέλετε φίλοι μου, πήγαινετε και στην Εκκλησία που είναι μεγάλη ευλογία,ακουγώντας την Θεία Λειτουργία και η Παναγία μας η Μυρτυδιώτισσα που εορτάζει να σας προστατεύει πάντοτε εσάς και τα σπιτικά σας!

Να έχετε μία όμορφη Κυριακή!














Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου