Παρασκευή 15 Μαΐου 2020

Το λουλουδάτο μου.....



                                             Να μαζεύεις λουλουδάκια
                                             στα λιβάδια και στα δάση,
                                             τι χαρά σου!

                                                               
Ένα,μικρό,ανοιξιάτικο,λουλουδάτο υφασματάκι που είχα στην κατοχή μου,έραψα ένα νεσεσέρ που το συνοδεύει και το μίνι τσαντάκι του.


Η προετοιμασία, η ολοκλήρωση της διαδικασίας,που αξιοποιήσα ακόμη και το ποιο μικρό κομματάκι από το λουλουδάτο μου,τόσο πολύ μου άρεσε.....


....το νεσεσέρ....


......το μίνι τσαντάκι του....


Κι ένα γύρω ευωδιές
να σκορπίζεις απ'τον κήπο
της καρδιάς σου! 


Να είσαστε πάντα καλά και να περνάτε όμορφα όπως αγαπάτε!

Χριστός Ανέστη!




3 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο και ανοιξιάτικο το σετάκι σου Μαρία.μου! Nα το χαρείς!
    Εγώ ράβω πάλι μάσκες για τον γυιό μου και σήμερα δυσκολεύτηκα να βρώ λάστιχο που μου είχε τελειώσει. Ευτυχώς στο τέλος βρήκα! (Αυτή την φορά τις ράβω από μακό ύφασμα).
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ ομορφο το σετακι σου Μαρία!! Και ποσο ωραια τα ταιριαξες τα υφασματα. Πραγματικα το λουλουδατο σου αναδείχτηκε!! Σιγουρα μου εφτιαξαν τη διάθεση οι χειροτεχνιες σου. Εγω ετοιμαζω πουγκακια για λεβαντα σημερα και ειμαι κι εγω μεσα στα ρετάλια κανοντας ανασκαφες!! Φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το πατσγουορκ μας έχει πάρει τα μυαλά.
    Τί ωραίο σετάκι είναι αυτό που έφτιαξες Μαρία μου!
    Γειά στα χέρια σου.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά διαδικτυακά και ακίνδυνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή