Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2020

Οι σημερινοί Τελώνες και Φαρισαίοι


   Με αφορμή την χτεσινή ημέρα,που ήταν η Κυριακή του Τελώνου και του Φαρισαίου θα σας μεταφέρω ένα απόσπασμα από την Φωνή Κυρίου,παρουσιάζοντας ταυτόχρονα και την δημιουργία μου,που είναι ένα πετσετάκι για το πρόσφορο.Κεντημένο στην παραδοσιακή ραπτομηχανή,με κοφτό και ανεβατή βελονιά και στην γυροβολιά του το στολίζει ένα πλακέ.
   Τον τύπο του Φαρισαίου τον βρίσκουμε στα πρόσωπα εκείνων που διεκδικούν για τον εαυτό τους την αυθεντία και την αλήθεια.Ευχαριστούν τον Θεό τους,ο οποίος δεν είναι  άλλος από το εγώ τους,για το ότι ξεχωρίζουν από τους άλλους και διεκδικούν τη δικαίωση τους,διότι μόνο αυτοί γνωρίζουν και εφαρμόζουν ότι είναι σωστό.


Τον τύπο του Τελώνη τον συναντούμε στα πρόσωπα εκείνων οι οποίοι λένε την αλήθεια και δεν θεωρούν ότι ο εαυτός τους είναι η αλήθεια. Είναι εκείνοι που εμπιστεύονται τον Θεό και ζητούν την ευσπλαχνία του, γιατί γνωρίζουν ότι από μόνοι τους δεν επαρκούν. 


Είναι,τελικά,εκείνοι που για τον εαυτό τους λένε μία ωραία προσευχή ενός ασκητή της Αιγύπτου,του αββά Μακαρίου: " Κύριε,όπως ξέρεις και όπως θέλεις ,ελέησέ με ".



ΚΑΛΟ ΤΡΙΩΔΙΟ






2 σχόλια:

  1. Ωραίο το πετσετάκι σου. Πόσο θα ήθελα να ξέρω κι εγώ να φτιάχνω τέτοια όμορφα κεντήματα.
    Όσο για τους Φαρισαίους Μαρία μου γεμίσε ο κόσμος...Τελικά δεν ξέρεις αν υπάρχει έστω και ένας Τελώνης...
    Καλό Τριώδιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να είμαστε ποιο κοντά Άννα μου,με μεγάλη μου χαρά να σου μεταφέρω τις γνώσεις μου,πάνω στο κέντημα!!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή