Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2019

Bag - tote {8}


                                      Η πούλια βασιλεύοντας το μήνυμα της στέλνει


                              Ούτε τσοπάνος στα βουνά ούτε ζευγάς στους κάμπους.


Μέσα από την παραπάνω παροιμία του μηνός Νοεμβρίου,τον καλωσορίζω μ'ένα τσαντάκι,πολύ πρακτικό για τ'απαραίτητα σε κοντινές εξορμήσεις που το συνοδεύει και το γλυκό μίνι νεσεσεράκι.[πατήστε πάνω στον σύνδεσμο].
Στην πίσω πλευρά του το στολίζει μία λεπτεπίλεπτη δαντελίτσα,επίσης και στα χερούλια της.


Σας εύχομαι να έχετε έναν όμορφο,ευλογημένο και δημιουργικό μήνα!!!

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ







8 σχόλια:

  1. Καλο μήνα Μαρία!!! Μα τι ωραια τσάντα και με πόσες λεπτομερειες! Το μπλε ειναι το αγαπημενο μου χρώμα. Πατσγορκ δεν ειναι η προστινη πλευρα αν καταλαβαινω καλά; Πολυ ωραιο σου έγινε. Φιλάκια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι,όντως είναι πάτσγουορκ η μπροστινή πλευρά Ευγενία μου σε παραπέμπω στον σύνδεσμο που είχα δει το βιντεάκι:
      https://www.youtube.com/watch?v=CC4MP5Imm24.Είναι πολύ διασκεδαστικό! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  2. Καλό κι ευλογημένο μήνα Μαρία μου!
    Όμορφες οι δημιουργίες σου, θαύμασα και το πάπλωμα αλλά δεν νομίζω πως μπορεί να γίνει με ερασιτεχνική μηχανή.(κυρίως λόγω των διαστάσεων) Πάντως πολύ καλή δουλειά.Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πάπλωμα Αννικα μου, είναι ραμμένο και κεντημένο στην οικιακή ραπτομηχανή,που λίγο πολύ έχουμε όλες στο σπίτι μας. Η αλήθεια να λέγεται με κούρασε παρά πολύ,με δυσκόλεψε για να το καπιτοναρω,εν τέλει από ότι κατάλαβα θέλει τρόπο, αλλά το αποτέλεσμα με δικαίωσε και δεν περιγράφεται η χαρά μου!Για μεγαλύτερες διαστάσεις θα είναι πολύ δύσκολα.
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  3. Πανέμορφη η τσαντα σου Μαρία μου μπράβο!!
    Καλό Φθινόπωρο σου εύχομαι γεμάτο όμορφες δημιουργίες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε ευχαριστώ πολύ Σοφία μου, να είσαι καλά!!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή