Πέμπτη 1 Αυγούστου 2019

Έχω μεσίτρια!





  Αύγουστος,ο μήνας με τα ομορφότερα χρώματα την ώρα του δειλινού μά και της ξάστερης νύχτας με βασίλισσα την πανσέληνο.
  Αύγουστος,ο μήνας με τους γλυκύτερους ύμνους των Παρακλήσεων χιλιάδες πιστών χριστιανών....
  "Καί σέ μεσίτριαν έχω προς τον φιλάνθρωπον Θεόν..."Σκαλώνει η σκέψη μου,καθώς τα χείλη μου ψάλλουν. Ατενίζω την απέραντη θάλασσα και με συνεπαίρνει το μαϊστράλι...

                                                             ΚΑΛΗ ΠΑΝΑΓΙΑ

                                             ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ ΜΗΝΑ
 
                                 

8 σχόλια:

  1. Η Παναγιά μαζί μας φίλη μου μεσίτρια στις προσευχές μας στο Κύριο,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πού βρίσκεσαι εσύ; Έχω δύο βιβλία σε pdf σχετικά με την υγεία που θα σας φανούν πολύ χρήσιμα. Στείλε μου ένα μήνυμα εδώ mihkour@hotmail.com
      Θα τα στείλω ΦΥΣΙΚΑ χωρίς καμία δική σου υποχρέωση ΕΚΤΟΣ από το να τα δώσεις στους γνωστούς σου!

      Διαγραφή
  2. Καλη ΠΑΝΑΓΙΑ Μαρια μου..ας σκεπαζει τον κόσμο όλο με την αγαπη ΤΗΣ.
    Καλο Αυγουστο να περασεις και να ειναι ευλογημενος..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό μήνα και καλό Δεκαπεντάγουστο Μαρία μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ελπίζω να πέρασες υπέροχα το καλοκαιράκι σου Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το μήνυμα δεν είναι σπαμ!
    Μπαίνω τυχαία σε μπλόγκ που βρίσκω από φίλους. Έχω δύο βιβλία σε pdf σχετικά με την υγεία που θα σας φανούν πολύ χρήσιμα. Στείλε μου ένα μήνυμα εδώ mihkour@hotmail.com
    Θα τα στείλω ΦΥΣΙΚΑ χωρίς καμία δική σου υποχρέωση ΕΚΤΟΣ από το να τα δώσεις στους γνωστούς σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή