Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2018

Bag - tote {6}

Καλησπέρα σας!
Είναι στιγμές που ανάμεσα σε μεγάλα έργα σε πιάνει η επιθυμία να φτιάξεις κάτι με ελάχιστη δουλειά να το ολοκληρώσεις σε χρόνο ρεκόρ,έτσι λοιπόν το τελευταίο χρονικό διάστημα με έχει πιάσει εμμονή με τις τσάντες που λίγο πολύ αρέσουν σ'όλους!
Χρησιμοποιώντα της  μέσα στην καθημερινότητα μας είναι πολύ βολικές και πρακτικές!


Άλλη μία τσάντα επενδυσμένη με πολλές τσέπες όχι μόνο εσωτερικά....


...αλλά κι εξωτερικά.....


Σας εύχομαι καλό κι ευλογημένο μήνα με όλα τα καλά του Θεού μέσα στο σπιτικό σας!!!

ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ






6 σχόλια:

  1. Με το κτήμα και το τάμπλετ δύσκολα να σερφάρω και να..έχασα την νέα σου τσάντα.Κάθε φορά που τις βλέπω λέω..θα κάνω κι εγώ ( έχω ένα σωρό υφάσματα ) μα μετά ..έχω κι εγώ τόσα πολλά άλλα να κάνω.Όλες οι τσάντες σου είναι φανταστικές, μου έστειλε μία φίλη από Κρήτη που έχει αργαλειό μία φοβερή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Hi Maria I love your new bag and so good that it has so many pockets,well done my friend xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανέμορφη και χρηστικότατη η τσάντα σου, Μαρία μου. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όμορφη τσάντα!
    Χαιρετισμούς στην Ελλάδ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό μήνα
    Ομορφη η τσέντα σου και ωραία χρώματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όμορφη και πολύ πρακτική και αυτή η τσάντα σου Μαρία.Το καρέ με τις κάλες υπέροχο γεια στα χέρια σου. Καλό και ευλογημένο μήνα να έχεις, καλο φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή