Δευτέρα 27 Αυγούστου 2018

ΚΑΛΑ

  Χαίρετε!
  Από τον τίτλο της σημερινής μου ανάρτηση μην νομίζετε ότι αναφέρομαι την γνωστή,παγκοσμίως ντίβα της όπερας την Μαρία Κάλλας,που με μία μικρή διάφορα των γραμμάτων στο επίθετο της,φέρνει συνωνυμία μ'ένα φανταστικό λουλούδι. Ποιο να είναι άραγε?
  Φυσικά,δεν είναι άλλο που ν'αντιπροσωπεύει την πανέμορφη κάλα,μία από τους ανθεκτικότερους εκπρόσωπους των κρίνων που την χρησιμοποιούν τους γαμήλιους στολισμούς ,ως σύμβολο της αγνότητας και της αθωότητας!
  Τα μεγάλα,γυαλιστερά ,φαρδιά πράσινα φύλλα της,καθώς και τα μακρόστενα μεγαλοπέταλα άνθη της που διαρκούν περισσότερο από έναν μήνα την κάνουν να ξεχωρίζει με την περισσή ομορφιά της και την ποιο μικρή γωνία της βεράντας μας ή ακόμη και στον κήπο μας,μια και είναι εύκολη στην καλλιέργεια της με ελάχιστη περιποίηση και φροντίδα.
  Την ομορφιά της,σχεδίασα  πάνω σε ημίλινο  ύφασμα και την κέντησα με τον παραδοσιακό τρόπο,στην ποδοκίνητη μηχανή με το τελάρο....


                            ...με απλικέ,βελονιά κορδονέτο,ανεβατό,κοφτό και φεστόνι...


....στολίζοντας τις τέσσερις γωνίες του τραπεζοκαρέ.....


.....ένα εργόχειρο που το τελείωσα εδώ κι αρκετό καιρό,όμως τώρα βρήκα τον χρόνο να το φωτογραφίσω κάτω από τον ανθισμένο γιούκα....


Σας εύχομαι να περάσετε μία όμορφη και δημιουργική εβδομάδα με ότι σας ευχαριστεί ,σας εμπνέει και σας εκφράζει απόλυτα διότι η δημιουργία είναι η καλύτερη ψυχοθεραπεία!

Να είσαστε καλά!!!

ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ





6 σχόλια:

  1. Hi Maria wow your work is so beautiful i really love this,you are so clever my friend,well done xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. όμορφο το κέντημα σου
    όμορφη δουλειά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φανταστικά όλα.Ξέρεις στη..προίκα μου όλα μου τα σεντόνια η μητέρα μου τα παρήγγειλε από τη Σύρο και ήταν απλικέ υπέροχα και 3 σετ μεγάλα σε κέντημα χειρός από τις καλόγριες εκεί.Απίστευτο μα τα έχω μέχρι τώρα γιατί βλέπεις τα υφάσματα τότε ήταν όλα πρώτης ποιότητος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρία μου, είσαι εκπληκτική. Πανέμορφη η κεντημένη κάλα σου. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή