Παρασκευή 1 Ιουνίου 2018

Ανοιξιάτικο - Πάπλωμα ημερολόγιο

Καλησπέρα σας!
Σήμερα θα σας παρουσιάσω τα τετράγωνα για το πάπλωμα ημερολόγιο,που αναφέρονται τους ανοιξιάτικους μήνες.
Ακολουθώντας τα βήματα της Μάνιας,με τις πλήρες,κατανοητές οδηγίες της,έφτιαξα τον μήνα Μάρτιο,που απεικονίζει έναν χαρταετό.


Τον Απρίλιο,μας παρουσίασε έναν υπέροχο λαγό.Εδώ,για ποιο γρήγορη κι εναλλακτική λύση,χρησιμοποίησα το πλακέ στην ηλεκτρική μηχανή,όπως μας παρουσίασε το μαξιλαράκι κι όχι τον παραδοσιακό τρόπο,η αλήθεια είναι ότι το διασκεδάζω με την μηχανή.


Για τον μήνα Μάιο. Δυστυχώς,ευτυχώς δεν ξέρω τι να πω, έκανα το λάθος και μεγέθυνα το πατρόν, ετοίμασα τα κομμάτια δεν τα έπαιρνε κι έτσι τα προσάρμοσα ανάλογα,πάντως μπορεί να μην είναι αντίγραφο με το πρωτότυπο,όμως είναι ένα μαγιάτικο στεφάνι.


Ήρθε το καλοκαιράκι κι εμείς συνεχίζουμε να ετοιμάσουμε τον Ιούνιο,πρώτα ο Θεός.
Αν θέλετε ρίξετε μία ματιά και τους τους προηγουμένους μήνες,του ημερολογιακού παπλώματος κι αν σας αρέσει το ράψιμο σας προτείνω να το ξεκινήσετε και δεν θα το μετάνοιωσετε.

Σας εύχομαι καλό και ευλογημένο μήνα να περάσετε με αγάπη και μεράκι με δημιουργικές κι ευχάριστες στιγμές!
                               
                                                          ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ!!!

8 σχόλια:

  1. Τι όμορφα που είναι !!!!Δεν το έχω και πολύ με το ράψιμο, αλλά όλο και με τριγυρνάει η ιδέα να κάνω κάτι γιατί μου αρέσει πολύ. Καλή συνέχεια και καλό μήνα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ τα πάω καλά με το ράψιμο, αυτό εμείς το λέμε "απλικέ", έχω τα σεντόνια της προίκας μου με τέτοιο τρόπο.Είναι θαυμάσια αυτά που φτιάχνεις κοριτσάκι μου μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχα τα κομμάτια για το πάπλωμα Μαρία μου.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα!!! Πολύ όμορφα τα τετράγωνα. Περιμένω και τη συνέχεια! Καλό και δημιουργικό μήνα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολύ όμορφα όλα
    μου άρεσαν όλα
    καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαρία μου, πόσο υπέροχες είναι οι δημιουργίες σου. Αγαπημένος ο λαγός, υπέροχο το στεφάνι, ενώ ο χαρταετός με ξετρελαίνει. Ελπίζω σύντομα να μπορέσω κι εγώ να συμμετέχω. Αγαπώ το πάτσγουορκ αλλά είναι ακόμη σε αρχικό στάδιο. Πού θα μου πάει όμως? Θα βελτιωθώ! Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραία τα τετράγωνά σου, Μαρία μου, όπως και του προηγούμενου τριμήνου! Μου αρέσει κι εμένα πολύ το πάτσγουωρκ και το απλικέ αλλά είμαι ακόμα αρχάρια κι εγώ...σαν την Μία μας...χα χα χα!
    Φιλιά, καλή Κυριακή και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πολυ πολυ ομορφα ολα τους!!!!!!το στεφανι πανεξυπνο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή