Παρασκευή 24 Ιουνίου 2016

Decoupage

Καλησπέρα σας!!!
Με το έμπα του καλοκαιριού,ανοίξαμε πανιά και τραβάμε πορεία για άλλα λιμάνια,με νέες τεχνικές και εμπειρίες!
Έτσι λοιπόν σήμερα θα σας παρουσιάσω την πρώτη μου απόπειρα με την τεχνική της χαρτοπετσέτας ή ως γνωστόν σε όλους μας decoupage.Από τις επισκέψεις μου στα όμορφα σπιτάκια σας,παρατηρούσα πως ένα αδιάφορο,παραμελημένο και ξεχασμένο αντικείμενο του δίνατε νέα πνοή, μεταμορφωνόντας το σε έργο τέχνης.
Συλλέγοντας πληροφορίες κατά καιρούς,για την συγκεκριμένη τεχνική και συγκέντρονοντας τα απαραίτητα υλικά,αποφάσισα να μπω σε βαθιά νερά και να κάνω την πρώτη μου απόπειρα στο decoupage.
Θα σας παρουσιάσω το πρώτο μου έργο,ένα μοναδικό,κολονάτο ποτήρι,που το μεταμόρφωσα σ'ένα ρομαντικό κηροπήγιο!


Η πίσω πλευρά του......


Η δεύτερη απόπειρα μου,ήταν η θήκη των γυαλιών μου.....


Και τις δύο περιπτώσεις χρησιμοοιήσα πάστα περίγραμματος,για να τονίσω περισσότερο κάποια σημεία και με την μύτη ενός μολυβιού έκανα τις τελείες.
Την πάστα περίγραμματος ,την έφτιαξα με ξυλόκολλα και ακρυλικό χρώμα,(να με συγχωρείτε που δεν θυμάμαι που είχα δει την συνταγή,τις σημειώσεις μου δυστυχώς από αμέλεια δεν έχω γράψει την πηγή).
Ως μαθήτρια του είδους,αν θέλετε πείτε μου την γνώμη σας,πως σας φαίνονται?

Έφτιαξα και κεραλοιφή,που μέσα στην οικογένεια την χρησιμοποιούμε μικροί - μεγάλοι και την έχουμε δεξί χέρι.
Αυτή την φορά πέρα από την κλασσική,έφτιαξα με μαστίχα-τριαντάφυλλο και με βαλσαμόλαδο!


                                                                       
Σας εύχομαι να περάσετε ένα όμορφο και δροσερό σαββατοκύριακο!!!



6 σχόλια:

  1. Καλή αρχή Μαρία μου και εγώ κάπως έτσι ξεκίνησα με το ντεκουπαζ. Το ποτήρι έγινε όμορφο και η θήκη άλλαξε όψη στο πολύ ωραιότερο. Έφτιαξες και κεραλοιφη βλέπω, εγώ όχι μόνο δεν ξέρω πώς φτιάχνετε αλλά δεν την εχω χρησιμοποιήσει και ποτέ. Καλη Κυριακή και καλη εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Κατερίνα μου,που σου άρεσαν,από τότε που άκουσα για την κεραλοιφή και τις ιδιότητες της,αν θυμάμαι καλά πριν τρία χρόνια περίπου,αμέσως την έφτιαξα και είναι τελεία όπου την χρησιμοποιήσεις τις περιοχές του σώματος που έχουν την τάση να ξηραίνουν όπως π.χ.οι φτέρνες,στα εγκαύματα,συγκάματα για τα μωρά,αφού είναι φτιαγμένη από αγνά συστατικά το κερί μέλισσας και το ελαιόλαδο,χωρίς χημικά προσθετά και έχεις άμεσα αποτελέσματα.Σου εύχομαι να έχεις μία όμορφη μέρα!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  2. Καλωσόρισες στο club Μαρία μου!!! Τα κατάφερες πολύ καλά τόσο με το ποτήρι όσο και με την θήκη των γυαλιών σου. Χαίρομαι όταν βλέπω ανθρώπους που προσπαθούν να μάθουν μόνοι τους κάτι! 'Ετσι έκανα κι εγώ...και συνεχίζω...να φανταστείς σήμερα δοκίμασα να κάνω μόνη μου το εφέ σκουριάς που είναι της μόδας τώρα τελευταία και το πέτυχα χωρίς να παρακολουθήσω κανένα σεμινάριο.
    Καλή συνέχεια!!!
    Φιλιά και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου,όπως βλέπεις αν έχουμε θέληση και μεράκι όλα γίνονται φυσικά πρώτα από όλα να είσαστε καλά που μέσα από τα σπιτάκια σας,μας παρουσιάζετε τις όμορφες δημιουργίες σας και μας προκαλείτε να σας ακολουθήσουμε σε καινούρια μονοπάτια και πειρασμούς για νέες απόπειρες...ανυπομονώ να δω το εφέ σκουριάς...σου εύχομαι καλή επιτυχία!Να έχεις μία όμορφη μέρα!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  3. Μαρία μου καλή αρχή να έχεις! Οι περισσότερες ξεκινήσαμε από το μηδέν. Τα πήγες υπέροχα για πρώτη φορά και μόνη σου!
    Να το συνεχίσεις και θα δεις, με τον καιρό θα αποχτάς όλο και μεγαλύτερη άνεση! Ό,τι χρειαστείς, αν έχεις απορία , μην διστάσεις να με ρωτήσεις στο μέιλ μου!
    Πολλά φιλιά και καλή συνέχεια να έχεις :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Αριστέα μου,η αλήθεια είναι ότι ξεκινάς με μία ιδέα,αλλά στην πορεία εξελισέται διαφορετικά και τ' αποτέλεσμα είναι ποιο όμορφο από αυτό που φανταζόσουν στην αρχή. Εξάλλου κάθε αρχή και δύσκολη. Προσπάθησα να σου αφήσω μήνυμα εχθές στο σπιτάκι σου,δυστυχώς όμως εξαφανιζόταν...πάω να προσπαθήσω πάλι....Φιλάκια και να έχεις μία όμορφη μέρα!!!!

      Διαγραφή