Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου 2015

Από την γιαγιά στην εγγονή!

   Καθισμένη στο ασβεστωμένο πεζούλι,με το πλεκτό στο χέρι.........ποιο πέρα το παρτέρι, με μία πανδαισία χρωμάτων από τριαντάφυλλα,γεράνια,γαριφαλιές,κατιφέδες, που  περικυκλωνόταν από τ'άρωμα του σγουρού και του πλατύφυλλου βασιλικού,αλλά και του λευκοντυμένου γιασεμιού.
  Μπροστά της το στρογγυλό τραπεζάκι ,με το καφεδάκι που συνοδευόταν  με το παραδοσιακό γλυκό του κουταλιού,φτιαγμένο από τα χρυσά της χεράκια. Πίνοντας μία γουλιά καφέ,μουρμουρίζοντας... αυτό εδώ που πλέκω  είναι για την εγγόνα μου...  και θέλω να μου το φτιάξεις να είναι όμορφο και καλό,αλλά........ τα λάθη του θα κάνεις πως δεν τα βλέπεις....τα μάτια μου.....τώρα παιδάκι μου δεν με βοηθάνε και τόσο.....την τελευταία γωνία πλέκω,έχω πλεγμένες  άλλες τρεις.
                       Πλεγμένες μαργαρίτες, ενώθηκαν τις γωνίες του λινού υφάσματος.


Καθώς επίσης, κεντήθηκαν και  κοφτά μοτίβα,
παρμένο από το θέμα του πλεκτού.


Ολοκληρώνοντας,την γυροβολιά του,ανάμεσα τις 
γωνίες, ένα φαρδύ αζούρ.


Με τον ίδιο τρόπο φτιάχτηκαν και τα πετσετάκια.


Που και εδώ κεντήθηκαν κοφτές μαργαρίτες.


Έτσι φτιάχτηκε ένα σετ,που μπορεί να στρωθεί στο σαλόνι,στην τραπεζαρία
ή ακόμη και στην κρεβατοκάμαρα.


Τυχαίνει και συναντάμε εργόχειρα που έχουν λάθη,όμως δεν έχει σημασία,
αφού είναι φτιαγμένα με τόοοοοοοοση αγάπη και μεράκι,από αγαπημένα πρόσωπα
και κανένα βιομηχανοποιημένο δεν μπορεί να τα αντικατάστησει.
Σας εύχομαι να περάσετε μία όμορφη και ευλογημένη εβδομάδα!!!








 

9 σχόλια:

  1. Καλημέρα !!!
    Χαίρομαι που σε βρίσκω και μας παρουσιάζεις τόσο όμορφα εργόχειρα !!!
    Η παρουσίαση μου θύμισε κι εμένα την εποχή εκείνη που οι γυναίκες φρόντιζαν να στρώνουν στο σπίτι χειροποίητα !!!! Μακάρι να υπάρχουν κι άλλοι άνθρωποι σαν κι εμάς να τα διατηρούν !!!!! Θα τα λέμε ... καλή σου εβδομάδα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ράνια μου,καλώς ήρθες και σ'ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη!!!
      Καλό βράδυ!!!

      Διαγραφή
  2. Τέλεια συνδυασμένο το πλεκτό με το κέντημα Μαρία,αυτά τα κομμάτια είναι ανεκτίμητα. Θα σου εκμυστηρευτώ ότι κεντούσα για πάρα πολλά χρόνια ξένα κομμάτια οπότε καταλαβαίνεις τι έχουν δει τα μάτια μου .Υπήρχαν πλεκτά τέλεια αλλά και άλλα που τρομαζα να τα φέρω σε λογαριασμό,το αποτέλεσμα όμως ήταν πάντα υπέροχο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε καταλαβαίνω απόλυτα Κατερίνα μου,γιατί προσωπικά μου έχει τύχει και να προσπαθώ ώρες, για να τα φέρω βόλτα και να έχω το άγχος αν το αποτέλεσμα θα είναι ικανοποιητικό.
      Καλό ξημέρωμα!!!

      Διαγραφή
  3. Καλώς σε βρίσκω, Μαρία!!!
    Τι υπέροχα που είναι τα εργόχειρά σου!!!
    Ελπίζω να τα λέμε!
    Καλή εβδομάδα, σου εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθατε και σας ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη σας!!!

      Καλό ξημέρωμα!!!

      Διαγραφή