Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2015

Μία πελότα,μινιατούρα!

      Κάποτε, από ένα ξένο περιοδικό που είχα αγοράσει είχε μέσα δώρο,ένα σακουλάκι  με όλο το κιτ για σταυροβελονιά.Μην φανταστείτε κάτι μεγάλο,ήταν ένα μικρό κομματάκι ύφασμα,να το κεντήσουμε και να το τοποθετήσουμε κάπου.Επειδή,μου άρεσε το σχεδιάκι  το κέντησα αμέσως αλλά το άφησα  στην άκρη,ως που να μου έρθει η έμπνευση να το αξιοποιήσω αναλόγως.
     Μία μέρα, ανοίγοντας  το κουτί που έχω τις κλωστές κεντήματος,το κοίταξα...με κοίταγε σαν να μου έλεγε... ως πότε θα με έχεις κλεισμένο εδώ μέσα, δεν πρέπει να με βγάλεις από εδώ,να πάρω τον καθαρό αέρα μου και να δω το φως του ήλιου?
        Αφού το περιεργάστηκα καλά ,από εδώ,από εκεί ,παράλληλα.... βρέθηκε μπροστά μου μία κουβαρίστρα,που της φόρεσα την γιορτινή της φορεσιά.


 Στη κορυφή της, έβαλα την ομορφιά της ανθοστήλης,
για να στολιστεί,να ομορφαίνει και να φτιαχτεί... μία πελότα μινιατούρα!


Που να κάνει συντροφιά, με την μικρή συλλογή μου,από δαχτυλήθρες.



      Η χαρά του, ήταν μεγάλη που πήρε την θέση που του αρμόζει.   
Αλλά περισσότερο,που βρήκε μία όμορφη παρέα  να συζητάνε και να μιλάνε
για αυτό που αγαπάνε περισσότερο,που δεν είναι άλλο από το εργόχειρο.


Σας εύχομαι να έχετε ένα όμορφο απόγευμα!!!




   

    

6 σχόλια:

  1. Μπράβο σου !!!! μεταμορφώθηκε και πήρε την θέση που του αρμόζει.....και επειδή τα παραμύθια είναι το διάλειμα της ψυχής φαντάζομαι να μιλούν για εργοχειρα,κεντίδια και σχέδια. Οι δακτυλιθρες σου πολυ όμορφες.
    Φιλιά
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς σε βρήκα ... πολύ όμορφο το μπλογκ σου ...
    καλή συνεχεία !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι όμορφα όλα !!!!!
    Το καλύτερό μου......παλοτίτσες και δαχτυλήθρες, και από τα δύο κάνω συλλογή !!!! Χαίρομαι που ταιριάζουν τα γούστα μας ... καλώς βρεθήκαμε !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι όμορφα όλα !!!!!
    Το καλύτερό μου......παλοτίτσες και δαχτυλήθρες, και από τα δύο κάνω συλλογή !!!! Χαίρομαι που ταιριάζουν τα γούστα μας ... καλώς βρεθήκαμε !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή