Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2024

Μία και μοναδική.....

 


Κατ'αρχήν θα ήθελα προσωπικά να εκφράσω μέσα από το ιστολόγιο μου,θερμές ευχαριστίες την κυρία(ξέρει εκείνη), που με εμπιστεύτηκε και μου έδωσε ένα τόσο σπάνιο και μοναδικό θησαυρό κι όχι μόνο! 
Να επισημάνω ότι για κάποιους μπορεί να ακούγεται υπερβολικό ή γελοίο το όλο θέμα με τις ξύλινες κουβάριστρες αλλά πίστεψτε με όσοι ασχολούνται με το ράψιμο ή το κέντημα, μία εμμονή την έχουν με την συλλογή.
Κι επειδή σπανίζουν τις ημέρες μας,αποφασίσα να κάνω αυτά τα μικρά βιντεάκια.
Η συγκεκριμένη που σας παρουσιάζω σήμερα είναι μία και μοναδική που έχω στα χέρια μου!  Εσείς γνωρίζετε γι'αυτήν την ελληνική βιομηχανία που την κατασκευάζε,βέβαια διαβάζοντας την ετικέτα που είναι πάνω στην κουβαρίστρα, έχετε ακούσει κάτι?
Θα χαρώ πολύ να μου πείτε και άν θέλετε να μας παρουσίασετε και την δική σας συλλογή. 

************************************
Το μήνυμα της ημέρας:
"Καμιά δουλειά δεν είναι άσχημη,αν δεν την ασχημίζει εκείνος που την κάνει".
                                                                     Π. Δέλτα
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Σάββατο, 28 Σεπτεμβρίου 2024

Χαρίτωνος Ομολ.,
Βαρούχ προφ.,
Αυξεντίου οσ.,
Ισαάκ οσ. Σύρου
************************************************

Να είσαστε πάντα καλά και να περνάτε όμορφες,δημιουργικές στιγμές!

ΚΑΛΗΜΕΡΑ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου