Πέμπτη 18 Απριλίου 2024

Μία ιδίαιτερη πετσετούλα =1=

   Χαίρετε!
   Τυχαίνει και πέφτουν στα χέρια μας κομμάτια από υφάσματα ή όπως αλλιώς λέγονται ρετάλια. Όσοι ασχολούμαστε με το άθλημα της ραπτικής δημιουργίας,σκέφτομαστε πως να τα αξιοποιήσουμε για να τους δώσουμε μία δεύτερη ευκαιρία και δεν τα πετάμε πόσο μάλλον αν είναι κομμάτια από πανάκριβα τόπια. 
    Να επίσημανουμε ότι παλαιότερα τα υφάσματα ήταν από πρώτες ύλες κι ήταν αυθεντικά στην χρήση τους και κυρίως, για το άνθρωπινο σώμα,άκρως υγιεινά.
    Δύο ρετάλια,μου έδωσαν για να τ'αξιοποιήσω όπως μου αρέσει αφού η κάτοχος του λειπόταν να τα πετάξει κι από την άλλη δεν ήθελε να τα ρίξει στα άχρηστα.Ήταν σε άριστη κατάσταση,αφού ήταν ολόμαλλα και με την πάροδο του χρόνου δεν είχαν πάθει απόλυτως τίποτα.
   Το ένα από τα δύο ήταν αρκετά μικρό και οι επιλογές μου περιορισμένες για το που θα το χρησιμοποιήσω αφού ήταν ολόμαλλο. Έτσι,αποφάσισα να φτιάξω δύο πετσέτες για την κουζίνα μου που η χρησιμότητα τους θα ήταν αξιόλογη,αντί να βάζω  κάποια κουβέρτα να σκεπάζω το προζύμι μου ή το ζυμάρι μου,θα χρησιμοποιώ τις μάλλινες πετσετούλες μου.


Γύρω - γύρω με το βελονάκι και βαμβακερή κλωστή,σε βεραμάν χρώμα έπλεξα ένα ποδαράκι με πικό, αφού πρώτα έκανα ένα στρίφωμα  και πέρασα ένα γαζί στην ραπτομηχανή.


Για να του δώσω περισσότερη ομορφιά,επέλεξα στο κέντρο του να κεντήσω ένα ολάνθιστο,ευωδιαστό λουλούδι,με την τεχνική του απλικέ.


"Γνωρίζει τον εαυτό του προπάντων εκείνος που δεν έχει μεγάλη ιδέα γι'αυτόν".
                                                                    Ιωάννης ο Χρυσόστομος
Το μήνυμα της σημερινής ημέρας:
Πέμπτη 18 Απριλίου 2024
ΜΕΓΑΣ ΚΑΝΩΝ,
Ιωάννου οσ. Ησυχαστού,
Αθανασίας εξ Αιγίνης.

Σε επόμενη ανάρτηση,θα σας παρουσιάσω και την επόμενη πετσέτα.
Να είσαστε πάντα καλά και να περνάτε όμορφα και δημιουργικά με ότι αγαπάτε!


ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ









    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου