Τετάρτη 20 Μαρτίου 2024

Mystery Sampler 2020 - Σεπτεμβρίου -

  

  

   Το mystery sampler, του Σεπτεμβρίου θα σας παρουσιάσω σήμερα με μία μικρή αλλαγή.


Όποιες κυρίες, έχετε κεντήσει το συγκεκριμένο έργο,θα διατυπώσετε ότι ο Σεπτέμβρης,δεν είναι ολοκληρωμένος. Μου έτυχε ένα μικρό ατύχημα πάνω στο ύφασμα,από το τράβηγμα με το τελάρο........με απογοητέψε...... κι έπειτα.....σκέφτηκα να απορίψω κάποιο μοτίβο και να το συνεχίσω έστω και με ποιο μικρότερες διαστάσεις.
Στην παρακάτω φωτογραφία φαίνεται καθαρά η ζωγραφιά πάνω στο υφάσμα.Έκανα τρύπωμα με κόκκινη κλωστή για να το ελέγξω καλύτερα κι έτσι το συνέχισα το κέντημα.


Κέντησα μόνο τα μοτίβα που μου έπαιρνε με βάση το σημάδι μου.


Τυχαίνουν και τα απρόοπτα,παρόλο την απογόητευση μου,το συνεχίζω κι έχει ο Θεός!
========
Το μήνυμα της σημερινής ημέρας:

"Να θυμάσαι πάντοτε το Θεό,το θάνατο,την κρίση,τον Παράδεισο".
                                                                        {Φιλόθεος Ζερβάκος}

Τετάρτη 20 Μαρτίου 2024
Των εν Αγ. Σάββα αναιρ. Αγίων Αββάδων,
Μύρωνος νεομ. Κρητός.

Να έχετε ένα όμορφο βράδυ,φίλοι μου και να περνάτε πάντα όμορφα με ότι αγαπάτε!

ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου