Δευτέρα 27 Νοεμβρίου 2023

Αγία Αικατερίνη και Άγιος Στυλιανός

 

Χαίρετε!

Το σαββατοκυριάκο που μας πέρασε εορτάσαμε στην εκκλησία μας,την Αγία Αικατερίνη και τον Άγιο Στυλιανό!

Το σάββατο το πρωΐ,είχαμε θεία λειτουργία που εορτάσαμε την Αγία Αικατερίνη!


Και την Κυριακή,ημέρα αφιερωμένη στον Κύριο μας,εορτάσαμε τον Άγιο Στυλιανό!


Επί την ευκαρία των εορτών, θ'αναφερθώ σχετικά με την κηπουρική,σ' όσους αγαπάνε και αρέσουν τα λουλούδια.Δεν γνωρίζω σ'λλα μέρη της Ελλάδας άν ισχύει αλλά στον τόπο μας,έχουμε μάθει από την γιαγιά μας,την μαμά μας ότι την ημέρα της Αγίας Αικατερίνης φυτεύουμε γαρυφαλλιές.Είναι μία συνήθεια που προσπαθώ να την εφαρμόζω κι έτσι φρόντισα κι εφέτος ν'αποκτήσω νέες γαρυφαλλιές,φυτεύοντας φυντανιά από τις ήδη υπάρχουσες.
Στην παρακάτω φωτογραφία,ανάμεσα τις μονόχρωμες μου βγήκε μία δίχρωμη γαρυφαλλιά!


ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ κι ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ















2 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά Μαρία μου σε όσους γιόρταζαν μαζί και η μία κόρη μου η Κατερίνα... να έχουμε την ευλογία των Αγίων μας.
    Αυτό με τις γαρυφαλλιές το έθιμο δεν το ήξερα θα το κάνω αύριο και ας έχει περάσει η μέρα...έχω ντόπια μυρωδάτη κόκκινη και δύσκολα μου πιάνει...
    Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα φιλιαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά!!! Ρούλα μου να την χαίρεσαι την κόρη σου,να είναι πολύχρονη με υγεία και όλη την οικογένεια!!!! Όπως αναφέρες, η μυρωδάτη κόκκινη γαρυφαλλιά προσπαθώ όσο είναι δυνατόν, να την ανανέωνω για να μην χαθεί..... εμείς εδώ στο χωριό μας, λέμε χαρακτηριστικά: " η παλαιά, κόκκινη γαρυφαλλιά που μοσχοβολάει ο τόπος!!! Κι όντως όταν είναι στην ανθοφορία της, περνάς από δίπλα της και τ'άρωμα της δεν υπάρχει......
      Να έχεις μία όμορφη ημέρα!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή