Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2023

Νεσεσέρ....

 Νεσεσέρ......


 ....που τα στολίζουν ελάχιστα διακοσμητικά στοιχεία,για περισσότερη τσαχπινιά...


....χρησιμοποιήσα την τεχνική του quilting...
 

...σε διάφορα μεγέθη...


...μ'ένα κοινό στοιχείο ...τ'όμορφο,μπλε,σατέν ύφασμα με τα λευκά πουά!
Κι όλα κλείνουν με φερμουάρ,που στην άκρη τους τα στολίζουν μία διάφανη χάντρα!


Τα παραπάνω νεσεσέρ, τα έραψα τον Νοέμβριο του 2022 κι είναι επενδυμένα με βάτα{την λεγόμενη,φιτίλι} κι εσωτερικά με φόδρα!
Η παρακάτω φωτογραφία είναι από την χθεσινή μου βόλτα!
Ακόμη,κι από την σχισμάδα του τσιμέντου άνθισε η άνοιξη μέσα στην καρδιά του χειμώνα!


Ο Φλεβάρης κι αν φλεβίσει πάλι άνοιξη θ'ανθίσει!
Σας εύχομαι φίλοι μου,να έχετε ένα όμορφο,δημιουργικό μήνα με όλα τα καλά του Θεού μέσα στο σπιτικό σας!

ΚΑΛΟ ΚΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ ΜΗΝΑ









3 σχόλια:

  1. Σε χαίρομαι Μαρία μου για τις όμορφες δημιουργίες σου κάθε φορά...το ξέρω ότι το ράψιμο θέλει μεράκι και χέρια...μου λείπει να σου πω την αλήθεια τώρα που έχω πρόβλημα με την αρθρίτιδα.
    Για στα χεράκια σου καλο και ευλογημένο μήνα να έχουμε Μαρία μου. φιλιααα 😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφο το νεσεσέρ....λατρεύω το πουά.
    Να το χαρείς και καλό μήνα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πωπωπωπωπω τι μοναδικο
    να βλεπω κιτρινα "σκυλακια" τα λεμε εμεις
    με αυτον τον καιροοοοοο
    !!!!!!!!!!! οντως κι αν φλεβισει καλοκαιρι θα μυρισειιιιιιιιιι
    το νεσεσερ μουρλιαααααααααα
    τρελα το μπλε πουα
    καλο μηναααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή