Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2022

Τσαντάκι μέσης


 Σκυμμένη, πάνω από την ραπτομηχανή,με πίεση χρόνου να προλάβει τις τελευταίες λεπτομέρειες για το φόρεμα που ετοίμαζε για το γάμο! Ανάμεσα σε εργασία και ησυχία ανοίγει η πόρτα και το σπίτι γεμίζει από χαρούμενες,παιδικές φωνές.

-Ήρθαμε,ήρθαμε ,που είσαι γιαγιά?

-Έρχομαι,έρχομαι,καλώς ήρθατε,καλώς ήρθατε ομορφιές μου! Τι μου κάνετε? Τι όμορφη έκπληξη?

Μεταξύ καλωσορίσματος και κεράσματος ,της πήρες μαζί της στο δικό της προσωπικό χώρο για να συνεχίσει την εργασία της.

-Τι ωραίο, πράσινο χρώμα που έχει το φόρεμα δε πιστεύω να το έραψες εσύ ,ρωτάει με ύφος μεγάλης κυρίας,η μεγαλύτερη εγγονή.

-Φυσικά,της απαντάει η γιαγιά της ,κοιτάζοντας την πάνω από τα γυαλιά της.

-Αφού τα περισσότερα ρούχα, μας τα φτιάχνει η καλή  μας η γιαγιά ,πετάγεται η μικρή που μέχρι τώρα περιεργαζόταν τον χώρο.

-Το γνωρίζω,απαντάει η μεγαλύτερη κι από ότι έχει πει η μαμά όλα μας τα έχει φτιάξει η γιαγιά! Αλλά δεν ξέρει όμως να ράβει τσαντάκια από αυτά που φοράνε στην μέση,που τώρα είναι πολύ της μόδας?

Ακούγοντας την συζήτηση των κοριτσιών ,η γιαγιά,μεταξύ βελόνας και τρυπώματος, κρυφογέλασε,σκεπτόμενη ακόμη δεν σκάσανε από το αυγό και γνωρίζουν  από  μόδα. 

-Γιαγιά ,γιαγιά σε λίγες μέρες έχω τα γενέθλια μου,λέει η μεγαλύτερη.

-Υπέροχα,και τι δώρο θα ήθελες να σου κάνω καρδούλα μου?

- Θα μπορείς να μου ράψεις ένα τσαντάκι μέσης? Αλλά τι ζητάω αφού είναι δύσκολο για σένα γιαγιάκα μου!

-Το είπες και θα γίνει.....

-Αλήθεια,γίνεται να το ράψεις,αφού εσύ δε μπορείς να του βάλεις τη ζώνη κι αυτά τα κουμπώματα που είναι πάνω στη ζώνη?

-Όλα, γίνονται θέληση να υπάρχει και αγάπη,απαντάει η γιαγιά σκεπτόμενη για το επόμενο έργο της...


...στο εσωτερικό του,πρόσθεσε ελάχιστο quilting,για να του δώσει περισσότερο όγκο....


...κι η ιδιαιτερότητα του,που το κάνει ξεχωριστό  και μοναδικό,είναι η επίσημανση του ονόματος της....κεντημένο στην ποδοκίνητη ραπτομηχανή ,με βελονιά κορδονέτο.


Η ικανοποίηση της που το ολοκλήρωσε ήταν τόσο μεγάλη που μετρούσε όχι μόνο τις μέρες,ακόμη και τα δευτερόλεπτα που θα ερχόταν πάλι τα παιδιά της για να δει την αντίδραση της εγγονής!

Εύχομαι φίλοι μου, να έχετε έναν όμορφο και δημιουργικό μήνα! 

Καλό μήνα! 




















2 σχόλια:

  1. Και σε ποιόν δεν θα άρεσε αυτό το όμορφο τσαντάκι....μπράβο στη γιαγιά !!!!!
    Καλό μήνα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εχεις εξελίξει την τέχνη του ραψίματος Μαρία μου πολύ παραπέρα με το τσαντάκι της μεγάλης σου εγγονούλας και με την ομορφιά του ονόματος κεντημένη επάνω έγινε μοναδικό γεια στα χέρια σου...περίμενε και άλλα με την μικρούλα...
    Καλό και ευλογημένο μήνα να έχετε οικογενειακώς Μαρία μου φιλιαααα!!🥰

    ΑπάντησηΔιαγραφή