Πέμπτη 3 Μαρτίου 2022

Το τετράγωνο της γιαγιάς


Πάντα όταν ξεκινάμε ένα χόμπι (οποιοδήποτε κι αν είναι αυτό), κοιτάζουμε να προμηθευτουμε όσο περισσότερα είδη που το συνδέουν με το συγκεκριμένο αντικείμενο, μιλάω από προσωπική μου εμπειρία. Όταν ξεκίνησα να μαθαίνω να πλέκω με τις βελόνες γνώρισα περισσότερο τον πολύχρωμο κόσμο των κλωστών,ξεκινώντας από το ακρυλικό νήμα και στην πορεία μπήκαμε σε ποιο βαθιά νερά. 


Έχοντας στο σεντουκι μου, αρκετά νήματα σε ακρυλικό σκέφτηκα να  πλεξω μια κουβέρτα κι επέλεξα ως σχέδιο, το μοτιφ της γιαγιάς, ώστε να έχω την ευχέρεια να τα συνδυάσω μεταξύ τους. 


 Την ξεκίνησα το Νοέμβριο του 2020 και την ολοκλήρωσα τον Ιανουάριο του 2022. 


Οφείλω να ομολογήσω ότι ενδιάμεσα ασχολούμουν και με άλλα εργόχειρα. 


Οι διαστάσεις της είναι 2.40 επί 2.20.


Ετσι, αξιοποιηθηκαν όλα μου τα νήματα κι άδειασε το σεντούκι, αποκτώντας μια υπέροχη κουβέρτα με όλα τα χρώματα κι αρώματα της άνοιξης! 


Στην γύρο βόλια της, την στολίζει μια απλή δαντελιτσα! 



Σας εύχομαι φίλοι μου καλό κι Ευλογημένο μήνα, με υγεία και ειρήνη σε όλο τον κόσμο! 
                         
                                              

Καλό μήνα! 
















 

1 σχόλιο:

  1. Πόσο όμορφη και πόσα χρώματα μαζί...η ιδέα σου να αξιοποιήσεις τα μαλάκια σου με αυτόν τον τρόπο Μαρία μου και να κάνει μια ολόκληρη κουβέρτα ήταν καταπληκτική. Γειά στα χέρια σου!!
    Ασε δε που αυτόν τον καιρό έψαχνα κάτι εύκολο για ένα δωράκι και μου έδωσες την ιδέα σου!!
    Να είσαι καλά να κάνεις ότι αγαπάς, καλο μήνα και καλή Σαρακοστή από μεθαύριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή