Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2021

Παιδικό σεντονάκι

 

                                          Χαρά μου ματιά μου γλυκά βλέφαρα στολισμένα 

                                          της χρυσαυγής τα χρώματα έχεις ταξιδεμένα.

                                          Χαρά μου στόμα μου γλυκό με το χαμόγελο σου

να σεριανάς τον άγγελο που έχεις στο πλευρό σου.


Κοιμήσου αγγελούδι μου βελούδινο το βράδυ
το στήθος μου προσκέφαλο κι η ψυχή μου χάδι.
Φεγγοβολάς βλαστάρι μου στ"όνειρο ταξιδεύεις
τους γαλαξίες τριγυρνά και το Θεό γυρεύεις.


Ο ύπνος που σε τύλιξε τώρα σε φέρνει πίσω
κι εγώ που είμαι πλάι σου χαρές να σε στολίσω.


Παιδική παράσταση είναι το πανωσέντονο μαζί με την μαξιλαροθήκη,που τα τελειώματα το στολίζουν στην φάσα του και τον φαρμπαλά της μαξιλαροθήκης, ρόζ,μονόχρωμο,όπως το κατωσέντονο του.


Μέσα από τους στοίχους του παραπάνω νανουρίσματος, της Ελεωνόρας Ζουγανέλης, σας παρουσιάζω το παιδικό σεντονάκι,που έραψα για μία μικρή πριγκίπισσα!

Σας εύχομαι φίλοι μου,να έχετε μία όμορφη εβδομάδα!












4 σχόλια:

  1. υπεροχοοοοοοοοοοοοοοοο
    τυχερη η μικρηηηηηηηηηηηηηη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφα πράγματα κάνεις καλό μου κορίτσι. Και για να σε κάνω να χαμογελάσεις, προχθές ο άνδρας μου λέρωσε τις πιάστρες σου και έτρεχε από πίσω μου να τις πλύνω λες και είναι οι μόνες. Τις αγαπάει γιατί είναι μεγάλες ενώ οι έτοιμες μικρές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι όμορφο νανούρισμα, αλλά ακόμα πιο όμορφα είναι τα έργα των χεριών σου Μαρία μου...
    Να το χαρεί η μικρή πριγκίπισσα το σεντονάκι και το μαξιραράκι που τις έφτιαξες με τόση αγάπη.
    Να είσαι καλά και να κάνεις ότι αγαπάς πάντα!!!😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή