Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2021

Βρεφικό σεντονάκι

Καλησπέρα σας!

Σήμερα,θα σας  παρουσιάσω ένα βρεφικό σεντονάκι που το κέντησα στην ποδοκίνητη ραπτομηχανή με τελάρο.


Ένας ανθισμένος κήπος,με γαλάζιες μαργαρίτες κι ελάχιστο κοφτό κέντημα στολίζει το  σεντονάκι,που ολοκληρώνετε το τελείωμα του με ένα πλακέ,πάνω την φάσα,στο ίδιο χρώμα με το κατωσέντονο.



Την βρεφική μαξιλαροθήκη, την στολίζει ολόγυρα της,με περισσή χάρη ένας φαρδύ φαρμπαλά....


.....και το πίσω μέρος,κουμπώνει με τρία τρούκ, για περισσότερη τσαχπινιά!


Σας εύχομαι φίλοι μου να έχετε μία όμορφη και δημιουργική εβδομάδα!

Καλό βράδυ!










4 σχόλια:

  1. Καλημέρα χρυσό κορίτσι, θαύμασα το σεντονάκι σου με την υπέροχη μαξιλαροθήκη. Ποιός τυχερός ή τυχερή θα κοιμηθεί σε τέτοιο αριστούργημα;. Τελειώνω κι εγώ στο κτήμα ένα κεντητό μαξιλάρι και πρέπει να το φτιάξω, εγώ θα βάλω φερμουάρ πίσω για πιό σταθερό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μα τι υπέροχα πραγματακια φτιαχνεις τελευταιαααααα
    ααααχ μου θυμισες τα παλια τα δικα μου που κεντησε η μανουλα μου καποτε με μια οικογενεια παπιας!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλο Φθινόπωρο Μαρία!! Πολυ χαριτωμενο το έργο σου και με τοση δουλειά. Γεια στα χέρια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή