Τρίτη 14 Απριλίου 2020

Λούλουδα.....



                                Η υψηλότερη μορφή της Άνοιξης που ξέρω:


μια ελληνική Μεγάλη Εβδομάδα.


Το κέντημα του,είναι όλο κεντημένο στην παραδοσιακή ραπτομηχανή,με τελάρο,καθώς επίσης και η δαντέλα του με ένωση ασφαλείας....οι κλωστές του είναι μεταξωτές.
Τις δύο,μακριές πλευρές,στο φινίρισμα της χρησιμοποίησα πλακέ στην ηλεκτρική μηχανή.


Μέσα από το παραπάνω γνωμικό του Σεφέρη που είναι τόσο επίκαιρο τις Άγιες ημέρες που διανύουμε σας παρουσιάζω την τραβέρσα μου,με τα λούλουδα!

ΚΑΛΗ ΑΓΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ





5 σχόλια:

  1. Ευχαριστούμε που μοιράζεσαι τη χαρά της δημιουργίας. Να ξέρεις τα συναισθήματα είναι αμοιβαία. Όμορφη η τραβέρσα σου Μαρία. Με υγεία να τη χαρείς.
    Καλή Μ. Εβδομάδα και καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ολοκληρωμενη η δημιουργία σου Μαρία μου είναι παρα πολύ ομορφη..όποιο χώρο και να στολισει θα είναι πανεμορφος.. γεια στα χέρια σου..
    Να είσαι καλά να έχεις μια ομορφη Μεγαλοβδομάδα και καλή Ανάσταση παντού.. !!! την αγάπη μου...🌼

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή μου φίλη, εύχομαι μία Ανάσταση ψυχής και..σώματος φέτος. Τα λουλουδένια έργα σου σαν την ψυχή σου, πανέμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πέρασα να ευχηθώ Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!
    με υγεία, ελπίδα, αγάπη και χαρά!
    φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχο το κέντημά σου Μαρία! Μου θυμίζει αυτά της μαμάς μου μόνο που εκείνη τα κάνει στο χέρι γιατί δεν ξέρει ραπτομηχανή. Χαρά στην υπομονή σου και γεια στα χέρια σου! Σου εύχομαι Καλή Ανάσταση, με υγεία και χαρά πάντα στο σπιτικό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή