Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2020

Ένα αυτοκίνητο......


Καλησπέρα σας!
Κεντώντας το παρακάτω σχεδιάκι που επέλεξα πάνω σε μία βρεφική πάνα ....ερχόταν στο νου μου θύμισες και παιδικές φωνούλες...τότε...που  παίζαμε όχι μόνο στο σχολείο,αλλά τους δρόμους,τις γειτονιές......
Ένα αυτοκίνητο που όλο,όλο τρέχει και που θα σταματήσει??????????


Φυσικά.....πάνω στην πάνα του.......που κεντήθηκε με βελονιά κορδονέτο, στην ποδοκίνητη ραπτομηχανή και στην γυροβολιά της το στολίζει μία φάσα,μ'ένα φαρδύ πολύχρωμο πλακέ.


Ελπίζω να σας αρέσει όσο κι εμένα,να είσαστε πάντα καλά και να περνάτε όμορφα και δημιουργικά!!!!


ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ




5 σχόλια:

  1. Ουαου! Υπέροχο! Γεια στα χεράκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μου θυμισε κατι αναλογα που ειχε κεντησει η μαμα μου στον αδερφο μου όταν ηταν μωρο και φυσικα τα εχουμε ακομη κρατημένα!
    υπεροχο!
    καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και βέβαι μας αρεσει Μαρία μου οτι έχει να κάνει με κέντημα ..πλέξιμο..έχει ομορφιά και μεγαλη αξία.. γεια στα χερακια σου που λένε και τα κορίτσια από πανω..καλη εβδομαδα.. 😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή