Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2020

Χριστουγεννιάτικο δέντρο


   Καλημέρα σας!
   Σήμερα,θα σας παρουσιάσω  κάποιες από τις χριστουγεννιάτικες δημιουργίες μου,που έφτιαξα πριν τις γιορτές,αλλά λόγω έλλειψη χρόνου δεν της ανάρτησα...πάμε να τις δούμε....
   Χριστουγεννιάτικα δεντράκια,μία κατασκευή πολύ εύκολη,ιδανική ακόμη και για όσους δεν έχουν πιάσει βελόνα.....


Το επόμενο,είναι μαξιλαράκια κεντημένα με απλικέ και ολοκληρώνονται στην γυροβολιά τους μ'ένα πλακέ στο χρώμα του φωτεινού χρυσού,φυσικά το θέμα δεν είναι άλλο από το χριστουγεννιάτικο δέντρο.Τα είχα ξαναφτιάξει και πέρυσι {ρίξτε μία ματιά εδώ,ίσως τα θυμηθείτε} Πιστέψτε με,είναι ένα πρότζεκτ πολύ ευχάριστο και γρήγορο στην κατασκευή του,ακόμη ιδανικό και για δωράκι.


Προσωπικά,θέλω να καλωσορίσω τα νέα μέλη στο σπιτάκι μου,τους εύχομαι καλή πλοήγηση καθώς επίσης και όλους εσάς που περνάτε και αφιερώνετε μ'όλη την αγάπη σας,λίγο από τον χρόνο σας!!!
Σας ευχαριστώ από καρδιάς τον καθένα ή την καθεμία ξεχωριστά,σας στέλνω την αγάπη μου,σας φιλώ και σας εύχομαι μία όμορφη,δημιουργική,χρονιά και να περνάτε πάντα όμορφα με τα αγαπημένα σας πρόσωπα!!!



ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ






13 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα και τα δεντράκια και τα μαξιλαράκια !!!
    Χρόνια πολλά και καλή χρονιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανέμορφα τα δεντράκια σου, Μαρία μου. Να τα χαρείς! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου αρέσει κάθε τί χριστουγεννιάτικο.
    Είναι ΥΠΈΡΟΧΑ.
    Καλή χρονιά και του χρόνου με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όλα είναι υπεροχα!!! Ευτυχισμένο το 2020!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ χαριτωμένα δεντράκια.
    Καλή χρονιά σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όμορφα τα δεντράκια σου. Και τα μαξιλαράκια δεν το συζητώ. Σας θαυμάζω όλες εσάς που μπορείτε να ράβετε μια και εγώ άντε να ράψω κάτι που ξυλόθηκε ή ένα κουμπί...πιάνει;
    Καλη χρονιά και ευλογημένη να είναι
    Ό,τι επιθυμείς να στο φέρει ο νέος χρόνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή Χρονιά Μαρία μου και ευλογημένη, Ο καινούργιος χρόνος να είναι χαρούμενος και δημιουργικός Όμορφα τα Χριστουγεννιάτικα σου, να είσαι καλά και του χρόνου με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι ομορφα τα δεντρακια και τα μαξιλαρακια σου Μαρία μου ..είναι ωραιο να δημιουργεις πραγματα με τα χερια σου.. και του χρόνου να ξανακανεις ..
    Να εχεις μια ομορφη ευλογημενη χρονια..με υγεια χαμογελα και αγαπη φιλη μου παντου.. χρονια πολλά..!!!🎄🎁

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εσύ κορίτσι μου με το ύφασμα κάνεις αριστουργήματα. Καλή και δημιουργοκή χρονιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλώς σε βρίσκω, αφού θεωρώ πως είμαι στα νέα μέλη,των επισκεπτών σου, αλλά ποτέ δεν είναι αργά!
    Εύχομαι να έχεις μια όμορφη χρονιά και να μοιράζεσαι μαζί μας, όσα από τα έργα σου προλαβαίνεις!
    Γιατί πολλές φορές, θέλουμε να μοιραστούμε κάτι, αλλά είναι ο χρόνος ...λίγος.
    Όσο και όσο μπορούμε, αρκεί να υπάρχουμε!
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΆ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πανέμορφα τα δεντράκια αλλά και τα μαξιλαράκια σου Μαρία μου!
    'Οταν είσαι χρυσοχέρα, ότι και να φτιάξεις είναι τέλειο!!!
    Καλή κι ευλογημένη χρονιά, εύχομαι, με υγεία και αγάπη για όλη την οικογένειά σου
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπράβο Μαρία γι' άλλη μια φορά για τις δημιουργίες σου! Σου εύχομαι να παραμείνεις μια αστείρευτή πηγή δημιουργικότητας και δεξιοτεχνίας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλή χρονιά με Υγεία, Αγάπη και γεμάτη αξέχαστες στιγμές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή