Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2019

ΝΑΝΟΥΡΙΣΜΑ



Κοιμάται το τριαντάφυλλο κοντά στην μαντζουράνα,
κοιμάται το παιδάκι μου με την γλυκιά του μάνα.



Κοιμάται το παιδάκι μου στην αργυρή του κούνια
στην αργυρή και στη χρυσή και στην μαλαματένια.



Κοιμήσου συ παιδάκι μου,κι εγώ σε νανουρίζω,
κι εγώ την κουνιά σου κουνώ, γλυκά να σε κοιμίζω.



Κοιμήσ'αστρί, κοιμήσου αυγή,κοιμήσου νιο, φεγγάρι,
κοιμήσου κυρά θάλασσα με το χρυσό σου ψάρι.



 
                                                 ΚΑΛΗ ΚΙ ΕΥΛΟΓΗΜΈΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

4 σχόλια:

  1. που το λενε αυτο το νανουρισμα Μαρια?
    ααααχ ποσα ειπα κ γω εψαχνα τοτε απεγνωσμενα να συλλεξω
    δεν υπηρχαν βλεπεις γιουτουμπ κ ιντερνετ χαχχαχαχα ειχα βρει κ κατι ιταλικα κ εψαχνα μεταφραστη!!! πολυ ομορφα κ ονειρεμενα οσα εκανες για ονειρα γλυκα παραμυθενιααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραία σεντόνια!!!μα το νανούρισμα είναι καταπληκτικό μπράβο σου!!! Χρόνια πολλά και καλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή