Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2019

Μία τσάντα...για τα τριαντάφυλλα


 Θυμάστε....τον κάμπο με τα τριαντάφυλλα,σ'αυτήν εδώ την ανάρτηση,[πατήστε πάνω στον σύνδεσμο]...


....του έφτιαξα και την θήκη του...


...με τα κορδονάκια του,για να δένει και να την κρατάει σταθερή...


Αλήθεια,εσείς πως τακτοποιήτε τα δικά σας εργόχειρα,θα χαρώ πολύ να μου πείτε και τις δικές σας ιδέες.
Να είσαστε πάντα καλά,να περνάτε όμορφα,δημιουργικά και μην ξεχνάτε η δημιουργία πέρα από απόλαυση, μας προσφέρει ψυχική ηρεμία και απόδοση μέσα από τα έργα μας!

    Χρόνια Πολλά,σ'όλες τις εορτάζουσες να είσαστε πολύχρονες και να χαιρόσαστε ότι αγαπάτε!!!


                                             ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

5 σχόλια:

  1. Πολλά εργόχειρα δεν έχω, αλλά κάτι μοτιφάκια της γιαγιάς που πλέκω, μέχρι να τα ενώσω, τα αποθηκεύω σε ένα κυλινδρικό, πολύ φαρδύ κουτί, από χοντρό χαρτόνι, με καπάκι μεταλλικό, που είναι από ουίσκι και μου το έδωσε μια φίλη μου, που δεν το ήθελε.
    Το κουτί δεν ήθελε. Το ουίσκι το κράτησε!
    Φυσικά, η ιδέα σου είναι πάρα πολύ ωραία κι αν δεν είχα το κουτί, παίζει και να έφτιαχνα μια τέτοια τσάντα!
    Καλή εβδομάδα Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φτιάχνεις πανέμορφες τσαντούλες και πάντα χρήσιμες.Καλημέρα γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαρία είσαι μια έμπνευση! Πολύ ωραία η ιδέα της τσάντας για ν' αποθηκεύεις το εργόχειρό σου. Αντιθέτως, εμένα μπαίνουν στα συρτάρια και τα ντουλάπια χωρίς κάποια ιδιαίτερη περιποίηση. Τώρα βέβαια, λέω να εμπνευστώ από τις δικές σου ιδέες! Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραία η τσάντα, μπράβο Μαρία!!!
    Να γεμίζει πάντα με υπέροχες δημιουργίες!

    Καλή σου νύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τώρα είδα την τριανταφυλένια σου κουβέρτα Μαρία μου , υπέροχο έργο τέχνης !! Εχω πολλά εργόχειρα από τη μαμά μου αλλά δεν είχα σκεφτεί να τα θωρακίσω μέσα σε τσαντούλα !!
    Τώρα που όλο και κάτι μαθαίνω από ραπτική , θα ράψω !!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή