Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2018

Δεκέμβριος - Πάπλωμα ημερολόγιο

Καλησπέρα σας!!!
Στο τετράγωνο του Δεκεμβρίου,μας παρουσίασε η σχεδιάστρια του ημερολογιακού παπλώματος,να φτιάξουμε το αστέρι των Χριστουγέννων! Επέλεξε να το ράψουμε με τον παραδοσιακό τρόπο,που για μένα ναι μεν ήταν ευχάριστη η διαδικασία μιας κι ήταν το πρώτο κομμάτι patchwork,που έραψα κι ολοκλήρωσα με το χέρι,αλλά θα έλεγα αρκετά χρονοβόρα διαδικασία.......


κι εδώ από το πίσω μέρος του.....


Μου έμεινε να κεντήσω το τελευταίο κείμενο και κατόπιν να το συναρμολογήσω.

Καλό ξημέρωμα!!!

8 σχόλια:

  1. Μπράβο Μαρία μου.
    Τα κατάφερες και τα έκανες όλα .
    Καλή επιτυχία και στο καπιτονάρισμα τώρα .
    Καλές γιορτές και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αστέρι... κορυφής!!!
    ;-)
    Μπράβο, κορίτσι μου!
    Υπέροχες όλες σου οι δημιουργίες!
    Τα ΣΣΣΜΟΥΤΣ και την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίο! Είσαι πολύ δημιουργική και μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο, πολύ όμορφο το αστέρι σου !!!
    Καλές γιορτές !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τί υπέροχο συναίσθημα...να φτιάχνεις τα τελευταία κομμάτια μιας χρονοβόρας διαδικασίας! Περιμένω και τη συνέχεια με αγωνία! Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι να πω βρε κορίτσι μου!!!Αυτό το πάπλωμα πρέπει να το αφήσεις παρακαταθήκη στα παιδιά σου σαν κληροδότημα τόσο όμορφο και δύσκολο που είναι!Μπράβο και πάλι μπράβο και περιμένω να το δω ολόκληρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή